אני ממשיכה הלאה
הכל עובר
לא אכפת לי אם זה חוזר
אני ממשיכה..
לא מביטה אחורה
אני עדיין רוצה
אני חושבת
אך עכשיו כבר לא מבולבלת
אתה לא מרגיש
ולי? לא נשאר אלא להבין
להבין, ולהמשיך
אתה לא רוצה
וכלום את זה לא ישנה
אתה מתרחק
ואני לא יודעת אם אני רוצה אותך קרוב או רחוק
אני לא רוצה חיבוק
ולא שום נשיקה
לא רוצה מגע
לאט לאט תהפוך להיות סתם אחד
ולא המיוחד
אני רוצה לשכוח
אותך, ואת כל מה שהיה
רוצה לברוח,
ממך, ומכל הזיכרונות,
מכל המחשבות, שאותי ללא הפסקה מציפות,
אני חזקה..
ואני לא מתביישת לומר זאת
אני אתגבר
אני יודעת
אני עדיין מתגעגעת
אך זה יחלוף
אני? יודעת שכאן זה לא נגמר..
זה עדיין לא הסוף..
מדהיםםםםםםםםםםםםם
פשוט אין מיליםםם
רותמיקקק אל תפסיקי לרשום
פשוט אהבתייי
לפ יווווווווווווווווווווו
הכי שישישיישישישי
מור'צי 😊
מורצ'י
יפה שליי
תודה רבה לךךךךך
איזה תגובותת יש לך
באמא שכל תגובה שלך מעלה לי חיוךךך ענקקקקקקקק
את לא מבינה
מאוזן לאוזן.. חח
אוהבת אותך בובי =]
וואווווווווו מדהים!!!
ואני כ"כ מבינה אותךך...
אל תפסיקי לכתובבב אפעם!
אוהבתת 3> מאיוווש
^
בובי תודה..
שמחה שאהבתת..
איך את מתמידה.. חח בכל קטע שלי את מגיבה..
תודה בובי..
מווואאאאאהה
אוהבת אותך המוןן.
מה קרה אנשים?
איזה יובששש..
תגיבוו לייי ירעייםם!@#
רותמי =]
יצא לךךך מושלםםםםםםם!!!
בהצלחה יפה שלייי
וואו ! מדהיםם !
כל כך התחברתי..
כאילו כתבת את זה עללי..
יש לך כתיבה , אחת הנדירות !
אהבתתי [:
אוהבתת מלאא
ליאני 😊
ואו מאמי מדהים
אן מילים לתאר ייצא לך מושלםםםםם
😊 😊 😊