וזה לפתע חזר
כאילו מעולם לא נגמר
כאילו מעולם לא שכחה
כאילו הכל שם נשאר
כאילו לא נמחק כלום
בזכרון שהיה
בזכרון שממשיך
בזמן שקפא
והוא כבר מזמן
שב חזרה
אל חייו הקודמים
וכלום לא קרה
והיא שם נמצאת
אבודה בתוך עצמה
הוא הוביל אותה שוב
אל דרך ללא מוצא
בדיוק כשהיה אז
בדיוק כשהיה תמיד
הוא תמיד יימצא שם
והפצע... לא יגליד
תגיבו..
מדהייייייייייייים
אהבתייי. . . .
תמשיכי לרשום תמיד
לפ יוווווווווווו
מור'צי 😊
מממש יייייפפפה... מרגשש.. פשוט --> מ=ו=ש=ל=ם!
וכן.. ככה זה.. כשאוהבים באמת..
רגש אפעם לא מת!
אבל גם אכזבות יש בחיים=/
ואת עוד תמצאי תאחד הנכון
שיחזיר לך אהבה ביייייייייג טייייימ!
בהצלחהה.. ותמיד פה בשבילך 3>
אוההההההבת
תודה יפות אוהבתותכן המון המון המוןןןן 😁
עוד תגובות?
וואי ממש ממש יפה לדעתי .
אף פעם לא ראיתי שיר שפירסמת פה . יש עוד שירים ?
שמחה שאהבת😊
ויש עוד שיר:http://lovesite.co.il/modules.php?name=Forums&showtopic=52408&hl=תן+לי+דקה