אהובי,
לא, באיזה זכות אני קוראת לך ככה?
אסור לי אני יודעת.
אנשים עושים טעוית נכון? ולטעות זה אנושי אך לסלוח זה אלוהי,לא אני לא מצפה שתסלח לי כי זה מה שהיתי עושה במקומך
לא סולחים לכאלה דברים אני יודעת.
ואולי למכתב הזה אין שום משמעות בישבילך, ואולי בישבילי , אבל אני חייבת להוציא את זה.
ילדה קטנה ומפגרת שלא יודעת מה רצונה מהחיים ,שיחקתי בך ואתה שיתפת פעולה אך תמיד חשבתי שזה מה שאני רוצה שהחים זה שעשוע ואפחד לא יפגע אבל עכשיו אני מבינה הכל .
אתה יודע? אני שונאת את עצמי.
פעם קמת בבוקר הסתכלת במראה ואמרת לעצמך- את לא רואיה לו , את לא ראויה לחיות על האדמה הזאת? אני חושבת שלא .
אבל אני כן.
ידעתי שאני אוהבת אותך אבל אז היתי בטוחה שאני רוצה אותו ולא אכפת לי מכלום -כשראיתה אותי בנשיקה הזאת הרגשתי סוף סוף את עולמי מת ומתפרק עליי אני אפילו לא מתארת מה הרגשת אתה .
אני אגואיסטית זה מה שאתה חושב נכון?
ואולי אפילו בחיים לא תקרא את המכתב הזה .
סליחה.
אין לי אפילו את הסכות הזאת לבקש אותה , אני יודעת.
איבדתי אותך לתמיד ואיתך איבדתי את החברים שלי , כל הדברים שעשתי לך ולהם .
ילדה קטנה ומפונקת רגילה לקבל את הכל , חושבת שהכל מגיע לה .
על ההורים שלי אני בכלל לא מדברת .
אבל אני רוצה שתזכור אותי אחרת -תזכור אותי כילדה טובה ואוהבת -כי לא היתי כזאת .
תמסור לאחי שאני אוהבת אותו ושלא יהיה עצוב בגללי ושאני מצטערת על כל הצרות שגרמתי לו.
ואותך? אני אוהבת למרות שזה כבר לא חשוב.
שלום לעולמים.





