ה' שלי...
מי כמוך יודע עד כמה אני מאמינה בך? עד כמה אני אוהבת אותך..
כמה אני מחזיקה ממך.. כמה אתה מחזק אותי..
הדבר היחידי שאני מעריכה מכל הלב.. היחיד שאני מאמינה בו באמונה עיוורת
היחיד שאני אוהבת... היחיד שתמיד משאיר אותי עומדת.. מחזק אותי כשאני נשברת..
ה' שלי.. מי כמוך יודע עד כמה אתה חשוב לי?
כמה אני מבקשת.. כמה אתה מגשים לי..
כמה אני מתפללת.. כמה אתה נענה לי..
כמה אני בוכה.. כמה אתה מעלה את החיוך על פניי
מי כמוך עוד אלוהיי?
מחבר אותי בחזרה לפני שאני בכלל נשברת
שומע אותי גם כשאני לא מדברת..
אז למה בעצם אני כותבת לך?
הרי אתה לא צריך מילים בשביל לשמוע אותי
אתה לא צריך שאני יכתוב בשביל שתדע עד כמה אני מעריכה אותך
אתה לא צריך כשאני יצעק כשכואב לי או שטוב לי
אתה יודע הכל.. גם בלי מילים.. אתה מגשים הכל... גם בלי שנשברים..
אתה.. ה.י.ח.י.ד ש.א.נ.י מ.ח.ז.י.ק.ה מ.מ.נ.ו
ה.י.ח.י.ד ש.מ.ח.ז.ק א.ו.ת.י
תודה על כל פעם שהוכחת שאתה שם תמיד
תודה על כל חיוך שהעלת על פניי
תודה על כל מה שגרמת שיקרה לי
שתמיד הובלת אותי בדרך הטובה
וכשטעיתי החזרת אותי חזרה
תודה על שאתה מקשיב לי
על שאתה נענה לכל תפילותיי
תודה לך אלוהיי..





