"..וכשהכל נהרס לך בין הידיים, איך תגיב ? ..
עד שהכל התחיל להסתדר מצוין,
היה חייב לבוא אותו המשהו שיהרוס את הכל ..
עד שהכל באמת התחיל להסתדר,
היה חייב להגיע אותו האי סדר ..
נופלת על הכר, מזילה עוד דמעה
לא רוצה להקשיב לאף אחד,
רוצה להיות רק עם עצמי, לבד ..
ממילא אף אחד לא יבין,
ממילא לאף אחד לא אכפת
וממילא כל שאעשה יהיה רק כמעט ..
וכשהכל מתפורר, האם תנסה להשלים את החלקים ?..
קורה שלפעמים אין מצב רוח
קורה שלפעמים נמצאים בדרך ללא מוצא
אך שהדרך נמשכת תקופה כה ארוכה
ולא מוצאים פיתרון בשום עצירה
כנראה שקרה משהו חריג
משהו שעלול אולי להזיק ..
נופלת על הכר, מזילה עוד דמעה
לא רוצה להקשיב לאף אחד,
רוצה להיות רק עם עצמי, לבד ..
ממילא אף אחד לא יבין,
ממילא לאף אחד לא אכפת
וממילא כל שאעשה יהיה רק כמעט .."
מאמי את חייבת להיות חזקה
גם אם זאת תקופה קשה וארוכה
את תעברי אותה
תרימי את הראש ותלחמי
את כותבת מדהים אהבתיי
באמת יצא לך מרגשש
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לכל ירידה יש גם את העלייה שלה..
תהיי חזקה ברגעים הקשים והרגעים הטובים יבואו לך בלי שתרגישי..
שיר יפה... מבנה מיוחד.. מזכיר לי את המבנה של השיר "ואם ישאל המלאך" של ביאליק אני חושבת...
אז אולי תהיי יום אחד ביאליקית.. חחח...
תמשיכי לכתוב שירים שכאלה..
אמה בר 😉
QUOTE (נאפי @ 27/11/2006) מאמי את חייבת להיות חזקה
גם אם זאת תקופה קשה וארוכה
את תעברי אותה
תרימי את הראש ותלחמי
את כותבת מדהים אהבתיי
באמת יצא לך מרגשש
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
^^^^^^^^
חחח בתגובה לemma_bar לא מתאים שהיא תרשום שירים עצובים
תרשמי רק שירים שמחיםם 😛 חח
השיר ממש מרגש אהבתי
אבל לא אהבתי שאת עצוביי לא יפה
יאללה יאללה חיוך מובןן ?
מקווה שכןן
אוהבת מלאא וחיוךךךךךךךךךךך
תמיד תמידד !
יאאא איזה יפפה איזה מרגשש
אמאאא פשוט מושלםם נשבעתתתתתתת
הכתיבה שלך כל כך יפהה
אין לי מילייםםםםםםםםםםםםםםםם
-דניאלו'ש-
כל כך יפהה..מרגש..
הכתיבה שלך כל כך נוגעת ללב..
תאמיני לי שזה אולי יקח קצת זמן, אבל הכאב יעבור..
עכשיו הכל נראה לך שחור, אבל לאט לאט זה ישתפר..
אל תשכחי שאם לא נדע זמנים רעים בחיים איך נדע את הטוב ? אחרי כל תקופה רעה מגיעה תקופה מדהימה שבשבילה היה שווה כל הזמן הפחות טוב..
אז תנסי להסתכל על הכל באופטימיות, תחייכי ותזכירי לעצמך כמה שהחיים יפים !
ושאף אחד, אבל אף אחד [!] לא שווה את הכאב שלך !
אוהבתת אותך ותמיד פה בשבילךך ..
ליאנני [:
לירנושששש יפשלייי מה קרה?!
את יודעת שאני תמיד פה בשבילך
וכל מה שקורה לך צריך להסתכל על חצי הכוס המלאה
או שיש מקרים שאת מסיקה מסקנות מהר מדי
לא עוצר וחושבת על זה כי תמי דיש דבר שינסה לשבסור
את כל הטוב הזה שפתאום עוטף אותך אבל את ,את זאת שצריכה למנוע את זה ממנו
למנוע את ההשתלטות הזאת של הדבר הקטן הזה
כדי להתגבר עליו כדי שלא יהרוס לך ובטח שלא ימחק את החיוך ובמקומו יופי דמעות
כי זאת לא אפשרות נכון הבכי משחרר וזה טוב לפעמים לפרוק דברים על דף
או ע"י בכי אבל תמיד תזכרי יש לך משפה טובה שעוטפת אותך באהבה ודואגת לך
והנה אהבה חדשה נכנסה לך לחיים אז למה לתתת לדבר קן ואפילו הקטן
ביותר לשנות את מצב רוחך כי אני מאמינה בך את ילדה לוחמנית את לא תתני לאף דבר לשבור אותך
ואת עברת בחיים מספיק כדי לדעת שחזרת שוב לעמוד על הרגליים למרות רגעי המשבר
ועל הרגעים הלא קלים שעברת!
את ילדה מדהימההה אל תתנילאף דבר לשבור אותך ! ולגרום לך לבכות כי שום
דבר לא שווה את זההההההההההההה!!!!!
חיים רק פעם אחת תנצלי אותם על הדרך הכי טובה שיש תחייכי
ותשמחי תמיד כי זה מה שנשאר לנו לא?! ובטח לשא לאבד תקוות!
ובקשר לזה.....
"ממילא אף אחד לא יבין,
ממילא לאף אחד לא אכפת
וממילא כל שאעשה יהיה רק כמעט .."
לי אכפת ואני ינסה להבי עם רק תשתפי אותי במה שעובר עלייך
מבטיחה לך שאני ינסה בכול דרך שלא תוותרי יותר ובטח שהחיוך יחזור אלייך
אז לא מסכימה איתך בבבבבבבבבבבבבבבבבבבביייייייייייייכלל!!!
אוהבתךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
הכי שישישישייש
ודבריתי באייסיייי
ו.....
המשפט הקבוע שלי אצל כולם
"תמיד פה בשבילךךךךךךךךךךךךךך" ואני באמת מתכוונת לזה!
מואההההההההההההההההההה
מור'צי 😊
נ.ב
סליחה על החפירה!:]
QUOTE (פיקולו @ 28/11/2006) לירנושששש יפשלייי מה קרה?!
את יודעת שאני תמיד פה בשבילך
וכל מה שקורה לך צריך להסתכל על חצי הכוס המלאה
או שיש מקרים שאת מסיקה מסקנות מהר מדי
לא עוצר וחושבת על זה כי תמי דיש דבר שינסה לשבסור
את כל הטוב הזה שפתאום עוטף אותך אבל את ,את זאת שצריכה למנוע את זה ממנו
למנוע את ההשתלטות הזאת של הדבר הקטן הזה
כדי להתגבר עליו כדי שלא יהרוס לך ובטח שלא ימחק את החיוך ובמקומו יופי דמעות
כי זאת לא אפשרות נכון הבכי משחרר וזה טוב לפעמים לפרוק דברים על דף
או ע"י בכי אבל תמיד תזכרי יש לך משפה טובה שעוטפת אותך באהבה ודואגת לך
והנה אהבה חדשה נכנסה לך לחיים אז למה לתתת לדבר קן ואפילו הקטן
ביותר לשנות את מצב רוחך כי אני מאמינה בך את ילדה לוחמנית את לא תתני לאף דבר לשבור אותך
ואת עברת בחיים מספיק כדי לדעת שחזרת שוב לעמוד על הרגליים למרות רגעי המשבר
ועל הרגעים הלא קלים שעברת!
את ילדה מדהימההה אל תתנילאף דבר לשבור אותך ! ולגרום לך לבכות כי שום
דבר לא שווה את זההההההההההההה!!!!!
חיים רק פעם אחת תנצלי אותם על הדרך הכי טובה שיש תחייכי
ותשמחי תמיד כי זה מה שנשאר לנו לא?! ובטח לשא לאבד תקוות!
ובקשר לזה.....
"ממילא אף אחד לא יבין,
ממילא לאף אחד לא אכפת
וממילא כל שאעשה יהיה רק כמעט .."
לי אכפת ואני ינסה להבי עם רק תשתפי אותי במה שעובר עלייך
מבטיחה לך שאני ינסה בכול דרך שלא תוותרי יותר ובטח שהחיוך יחזור אלייך
אז לא מסכימה איתך בבבבבבבבבבבבבבבבבבבביייייייייייייכלל!!!
אוהבתךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
הכי שישישישייש
ודבריתי באייסיייי
ו.....
המשפט הקבוע שלי אצל כולם
"תמיד פה בשבילךךךךךךךךךךךךךך" ואני באמת מתכוונת לזה!
מואההההההההההההההההההה
מור'צי 😊
נ.ב
סליחה על החפירה!:]
איתה בכל מילה !!!
וואו אתן כאלה מתוקוות , תודה רבה על הכל ..
אין עלייכןן ..~
מווורצ'י רק עכשיו ראיתי תתגובה שלךך,
חפרנית שלללי [[:
אלפפפי תודות מאמיי, אין עלייך בעווולם..
את כבר יודעת כמה אני אוהבת אותך!!
דברי איתי באיסי..
(:
מממממממממדהההים [=
את כותבת כ"כ ייאאאפפה !
גם לי יש ת'רגעים האאלו :|
את לא ללבד!
אבל ת'עברי ת'זה ככמו גדדדולה, זה קטן עלייך! נכון?! (;
תיהי חחזקקקה!
תמיד יש קרן אור בחשכה..
מוווווואאה,
מוווררני # ! [=
^
איזה מתוקה (: , תודה רבה מאמי ..