למה הלב שלי צועק אותך?
למה הראש ממלא את תאיו בכתיבת שמך?
למה העיניים מתמלאות דמעות כאשר אני מבינה-
שכלום מזה לא אמיתי.
למה כשאני מריחה את הריח שלך מרחוק עיני נפתחות?
למה אוזני קשובות לגרירות רגלייך בהפסקות?
למה כשקשה לי בהתמודדות לימודית אתה הראשון שעליו אחשוב?
למה כל זה לא אמיתי?
למה אתה זה שאני מחכה לבואו?
למה אותך אני מחפשת בבקרים?
למה התמכרתי לשיחותינו המרתקות?
למה כל זה לא יכול לחכות?
למה כשקר לי- אני מחפשת את חיבוקך החם?
למה עלייך אני מסתכלת מכולם?
למה דווקא את תשומת ליבך מחפשת בכל הזדמנות?
למה כשאני איתך אני מדברת ברצינות?
למה אני כותבת שאלות כה רבות?
הראי שכבר הבנתי... מה שלעצמי עוללתי.. כשבחרתי להתקרב..
שיר כואב..
מקווה שתאהבו..
אמה בר 😢





