לא יודעת כבר מה לעשות
המחשבות הורגות אותי לאט לאט
אתה אומר דברים אבל הכל אחרת
חברות אומרות לי שלא
אבל הלב אומר לי שכן
הראש לא יודע עם מה ללכת
ואתה משאיר אותי עם כאב
רוצה לראות אותך שוב
להביט בענייך ולשמוע אותך
אומר רק 3 מילים
אם רק היית אומר את זה עוד פעם אחת
הכל היה אחרת
אוהבת אותך ולא משנה מה יהיה
הכאב שלי לא ישתנה.
מאמיי מדהים.. בשיר מראה כמה שאת מבולבלת...=/
למה שלא תעשי משו עם מה שאת מרגישה?!
למה שלא תלכי אליו ותדברי איתו?!
תאמיני לי בטוב או ברע את תרגישי הרבה יותר טוב עם עצמך
שלפחות נלחמת.. וניסית להשיג אותו!
בהצלחחחחחחחה.. ותמיד פה בשבילךך 3>
אני עם התגובה שמעליי
עם לא תסתכני לא תדעי
חיים רק פעם אחת אז פשוט תלכי עם הלב שלך
אל אותו בן ותדברי איתווו
אני בטוחה שאחרי זה תרגישי יותר טוב עם עצמך
ואוליי פחות מבולבלת
לפ יוווווווווווו
ופה בשבילךךךךךךךך
מור'צי 😊
בנוות אתן מדהימות
תודה על התגובות
ייקח את זה כעצצה
3>לאב אוותכן
מאמי את ממש מתוקה
כתבת מאוד מרגשש
תהיי חזקה ותנסי להלחם
אולי יש סיכוי לאהבה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה מותק!
מקווה שיש עוד סיכוי לאהבה
שיר מדהים!!!! תלכי בעקבות הלב, הוא תמיד צודק!
לאב יו 3> 😂
מאממיי =[[
איזה עצובייי
אם את צריכה משוו אני פהה חיייםםם
אווהבבבתתתת
-דניאלו'ש-
יאה איזה יפה
דובה שליי יהיה בסדר
אם את צריכה משהו
תדברי איתי חופשי
אוהבתת מלאא אחותיי שליי ! (:
שיר יפה לכי בעקבות הלב שלך מאמי