מחשבה אחת יתרה- אמה בר:
"ללכת,
לעזוב,
לשכוח מהכול!
אל תלך!! אל תלך כל כך רחוק..
לא רוצה לאהוב יותר מידי.
אמונה באין, הלא נודע
מי הוא זה שעשה דבר מה
מחשבה אחת יותר מידי
מתחילה להרגיש צביטה
שם עמוק בתוך הקירבה,
רוצה להיות שלך, ספקה..
בלי הבטחות גדולות מרגעים,
בלי מעצורים, אוהבים
רגע מיותר של מחשבה
הרס גדול,
אהבה שיכלה
להיות
טהורה."
חשוב לי לדעת מה אתם חושבים, תגיבו בבקשה...
אמה בר 😢
מדהיםםםםםם
את רושמת נורא יפהההה
אל תפסיקי לרשוםםם
פה בשבילך תמידדד
מור'צי 😊
עצוב אבל מהמם
את כותבת ממש יפה
כיף לקרוא את השירים שלך
כי הם מלאים ברגשות
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 26/11/2006) עצוב אבל מהמם
את כותבת ממש יפה
כיף לקרוא את השירים שלך
כי הם מלאים ברגשות
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
^^^
3>3>3>
בנות תודה על התגובות, כיף לשמוע שהעצב והכאב שלי מתממשים למשהו יפה ומרגש...
אוהבת,
אמה בר.
טוב את אחת הבנות שאני אוהבת לקרוא את השירים שלה
אלל תפסיקי בחיים
ימדהיימה
ממש ממששש יפפפפפפפההה
אמאאאא
זה מ ד ה י ם
את כותבת מעלףףף מאממיייי
אל תפסיקי לכתוובב!
-דניאלו'ש-