לך ,
זה כל כך מוזר שאחרי תקופה כזאת ארוכה ביחד , אני ממשיכה כאילו כלום לא קרה ..
תמיד חשבתי שכאשר ניפרד אתה תישאר בליבי , חרוט עמוק עמוק בפנים ,
ושלא משנה מי יחלוף בחיי , אותך אני לא אשכח ..
עברנו ביחד כל דבר אפשר, החל מהחוויות הכי רומנטיות ומדהימות, ואפילו רגעי משבר
ועצב שפקדו כל אחד מאיתנו בתקופה שונה במהלך הקשר..
כל גיל ההתבגרות שלי חלף לו לצידך , ולקחתי המון מהקשר הזה להמשך החיים..
בכל אופן 3 שנים זה לא הולך ברגל ..
אתמול כשראיתי אותך , לא ידעתי מה לעשות ..
קשה לי לשמור איתך על קשר, אפילו שעמוק בפנים אני מעוניינת בזה ..
אבל אני לא מסוגלת , קשה לי לחיות עם העובדה שעדיין יש לך רגשות כלפיי,
שאתה, בניגוד אליי, עדיין רוצה שנהיה ביחד ..
לפעמים עצוב לי שאני לא מרגישה אלייך כלום , זה נשמע כל כך מוזר ולא הגיוני
שכל האהבה הענקית שהייתה לי אלייך פתאום נעלמה , וזהו .. כאילו כלום לא היה ..
ופרט לזכרונות , שאפילו בהם אני לא רוצה להיזכר, אין לנו קשר ..
אני המשכתי הלאה , באמת שהמשכתי .. מכל הבחינות ..
אני יודעת שחבר כמוך לא יהיה לעולם, אתה באמת משהו מיוחד ..
אבל , כנראה שהאהבה לא נשארת לעד ..
לפחות לא האהבה שלנו ..
יוואאאוווו מאמיי שליי
זה פשוט נדירר!@#
באמת שזה מהממםםם
כל כך מצמרר גאדד!@#
אני מאוהבת בכתיבה שלךךך =]
היא פשוט מהממתתתתת
תמשיכי לכתוב תמידדדד
רותמי שלך =]
יאוווווווווווווו לירנוש זה כל כך יפההההה
וממש ממש אמיתיייי!
אבל אני חושבת שכדי לשמור על קשר למרות הרגשות שלו כלפייך
כי כמו שאמרת 3 שנים לא הולך ברגל ומי מכיר אותך טוב (חוץ ממשפחה וכ'ד)
ושחווית איתו רגעים וחוויות ואפילו הרומנטיות ביותר
לעבור ברחוב ולהגיד שלום לדבר וספר אחד לשני אני חושבת שזה יצור
קשר מעניין ואפילו טוב!
רק תתני לזה הזדמנות כי רגשות כלפי מישהו או מישהי עוברים בסופו של דבר
שזה חד צדדי נכון,לוקח דיי הרבה זמן אבל זה עובר עד הפרפרים בבטן
אבל הפעם ממישהי אחרת אל תתנתקו תשמרו על קשר וזה יכול להניב דברים חדשים
שעדיין לא גיליתם אחד על השני וזה יכול להצליח :]
זאת בכל אופן דעתי ,לסיים קשרים שכאלה בצורה יפה חייכנית ואפילו ידידותית
אל תוותרי על זה
בהצלחה לךךךך ואני שחה שעברת הלאה אבל תחשבי על מה שאמרתי
לפ יוווווווווווווווווווווו
הכי שישישישיישישישי
מור'צי 😊
אני אווווהבת אתכן כל כךךךך
תודה (:
QUOTE (רותם-יוני @ 26/11/2006) יוואאאוווו מאמיי שליי
זה פשוט נדירר!@#
באמת שזה מהממםםם
כל כך מצמרר גאדד!@#
אני מאוהבת בכתיבה שלךךך =]
היא פשוט מהממתתתתת
תמשיכי לכתוב תמידדדד
רותמי שלך =]
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ווואווו מדהייייייייייים
וגמני חושבת שבכל זאת כדאי לך לשמור איתו על קשר...
עברת איתו הרבה וחבל להפסיק עכשיו....
אוחח זה כל כך יפהה..עצובב :/
אני מנסה רק לחשוב, לדמיין את עצמי עם מישהו אחד תקופה של 3 שנים..זה כל כך הרבה !
אני בטוחה שהוא הבנאדם שמכיר אותך הכי טוב..ולמרות שזה נגמר, ואת כבר לא אוהבת אותו כמו פעם, חבל לזרוק ככה את כל מה שהיה ולהרוס קשר כל כך חזקק..
עצה שלי, שמרי איתו על קשר..אפילו יש סיכוי שזה יתפתח לכיוונים אחרים ותהיו החברים הכי טובים בעולם (:
אוהבתת מלאא ותמיד פה בשביללך !
ליאני 😊