השיר נקרא הבטחות כמו בכותרת...
"זרועותיה חובקות גופך,
ליבה משתף ליבך- באהבה.
מביט בה-
כאבך כשלה.
מאוחדים,
נשמה בנשמה.
נוסעים במרוץ הדמים,
אנשים צורחים.
שתיקה.
איש שר, מילים כמנגינה.
נפגשות השפתיים,
לעוד נשיקה רכה.
חיוך מתנוסס בין גופם המאוחד.
אמונים, הבטחת בירח מלא
בסערת רגשות שינית עולמי.
מעבירה אצבע על לחי,
עיני כנהר שוצף.
השלת אותי אהוב!
כזרימת דם כעת,
לבי מתמוגג
על ריצפה קרה..."
אמה בר 😢





