למאמי שלי
זוכר אז ממזמן שישבנו רק שנינו שמה על הספסל והתגלגלנו מצחוק בלי לדעת ממה.
זוכר אז שחיבקת אותי כל כך חזק ולמרות שזה היה חזק רציתי שתמשיך עוד ועד
זוכר שישבנו על החוף קרובים מרזיקים זה לזו את היד ובטוחים שזאת אהבה שבחיים לא תיגמר .
זוכר שהייתה עצוב ואני ישבתי איתך כל הלילה כדי להראות לך כמה אכפת לי ממך
זוכר את הפעם הראשונה שהתנשקנו, זוכר איך התבישנו ואחרי שהתנשקנו צחקנו.
זוכר שקינאתי ואז שההינו לבד לחשתי לך בפעם הראשונה כמה אני אוהבת אותך... כמה אתה יקר לי.. ואיך שאני מפחדת לאבד אותך...
ובאותו הזמן הייתי רצינית, ולא אמרתי את זה סתם...
אני זוכרת שאמרת לי שגם אתה נישקת אותי ואמרת לי שאני הבן אדם הכי יקר לך
זוכר שרבנו ושנינו פחדנו כל כך שניפרד ויום אחרי זה שנינו התנצלנו.
כל כך הרבה זכרונות יש לנו יחד, קטנים וגדולים טובים רעים, מצחיקים רומנטים מפחידים וקשים.
והכל עברנו.
כל כך הרבה ב-10 חודשים.
10 חודשים של אהבה רק של שנינו.
אני אתה ואלוי יהיה לנו עוד הרבה שנים כאלו של אהבה.
אלוי ותואהב אותי לעד ואני אותך כי איתך אעין יותר מאושרת ממני
אוהבת אותך יותר מכל דבר אחר,
מירב





