שנה שנה שהשם שלך מתנגן לי בראש כמו מנגינה שלא נגמרת..
שנהה שהלב שלי חולם אותך לילה ולילה
שנה שהכבוד הגאווה התקווה יורדת ועולות בקצב לא אחיד
שנה שתמונתך רצה לי בעיניים בלי הפסקה
שנה שהראש שלי חושב רק עלייך
אז אהוב שלי תודה על כל הרגעים של האושר..
25.11.05 הכל התחיל ..
"אתה זה עולם יש בך הכל...ברא לי אותך אל היום הגדול"
קצר וקולעעעע
מדהיםםםם
בהצלחה לך בובההה:]
לפ יווווווווווווווווווווו
מור'צי 😊
באמת קצר וקולע
המון בהצלחה מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מסכימה עם פיקסלו קצר וקולע הכי טוב;]
כוותבת יפה
שיהיה רק בהצלחה
ממש יפפפה 😊
בהצלחחחה לכםם =]
איזההה יפפההה
בהצלחהההה מאממייייי
מואאה
-דניאלו'ש-