התהום שבתוכי/אמה בר:
"החבאות במקום שומם, שקט מאדם
כותבת מרוצת שטפי דם.
שיתוף בסודותיו של החדר ההמום
דג לא אומר מאום.
רגשי כישלון, קרבה האכזבה
ידיעה מה הולך ומה בא.
ליטוף אחד קטן ונעים
מוכת נפש ועכבר אלים.
נאחזת בענף לא לאבד עצמי
אך גם הוא יכול להשבר באופן פתאומי
ולמה? למה אין אף אחד?
אחתוך עצמי בסכין חד.
מגוחך שענף יכול ליפול,
להתעופף כמו גרגיר חול.
יכול למות בכל רגע נתון,
להתגלגל בטעות בהר מתון.
דם נשפך על הריצפה
כולם צועקים, דורכים על הגוויה
שוכבת שם על הקור האדום
מחכה ליד שתרים- נופלת עמוק עמוק לתהום."
מקווה שהבנתם, ואם לא אני אכתוב פירוש מפורש לשיר.. כי הוא שיר קשה להבנה..
אמה בר.. 😢
את כותבת מעניין, סוחף , מ ד ה י ם ..
אני חושבת שהבנתי למה התכוונת ..
שאין במי להאחז , ששום דבר לא מספיק חזק בשביל לעזור לך ?
(: תמשיכי לכתוב תמיד !
אוהבת המון .. שיר
ואוווווווווווווווווווווווו
פשוט מקסיםםם
את פשוט מוכשרתתת
שזה אי אפשר לתארר
סוחףף עמוקקק
אהבתי נוראא
אל תפסיקי לרשום
לפ יווו
מור'צי 😊
את כותבת בצורה מאוד מעניינית
מרתקת סוחפתתת מרגשת עצובה ויפה
אהבתי מאוד מאמי תמשיכי לכתוב המון
אם הבנתי זה שאת עוברת
תקופה קשה סבל ואין מי שיעזור ויתמוך
את מנסה לקבל עזרה אבל בעצם אין מי שיתן אותה?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
הסבר קצר:
אני עוברת תקופה לא קלה נכון.. ובעצם מה שאני נתמכת בו הוא בעל החיים שלי - הצינצילה שלי שבכל רגע נתון יכול למות.. וזה אפסורדי ואני נותנת ביקורת לחברה ולקוראים איך אם נותנים לאנשים ליפול ולא עוזרים להם לקום, לא איכפת להם בכלל... לא ספציפית אלי...
מקווה שמובן יותר, תודה על התגובות הטובות (:
אמה בר
ואוווווווו אהבתי! את מוכשרת...
ותמשיכי לכתווווווווווב 😉
ובתכלס נכון.. יש אנשים שלא אכפת להם לראות אנשים נופלים...
חבל... אנשים כאלה בסוף יפלו הכי קשה...
ואוו מדהים אתת כותבת
אתת כותבת מאווד בוגר !
מעניין מאווד
תמשיכי לכתוב