#סיפור אמיתי.. החלטתי לכתוב אותו .. זה כשהייתי קטנה יותר.. עכשיו אני בכיתה ט' אני רשומה פה גם בתור רשומה אחרת וגם יש לי פה כבר סיפור.. אמ.. ת'אמת?! אני לא רושמת אותו בשביל ביקורת ובשביל שומדבר אחר.. פשוט רק בשביל להוציא את מה שמעיק עלי כל כך הרבה זמן.. אני חייבת לשפוך הכל.. :| ו.. אני מעדיפה להיות בעילום שם.. כל השמות פה אלה שמות בדויים ולא אמיתיים #
--אשליה--
"נוו כברר כמה זמןן ספייר.."
"אךך שניה אני שמה נעלייםם.."
"ממה?! עדיין לא התאפרת?!"
"איי אייי כאילו לאיפה הולכיים שמתי רק סומק עיפרון שחור וליפסטיק.."
"טוב טוב נו מהר.."
"בוואי (:"
--
"ספיריייייייייייייייייייייייייייי (:"
"חחייממשלליי"
"מה קורה מאמי?!"
"מצויןן =].."
"נוו יש כבר מישו?.."
"אייזהה... :/"
"חח בואיי נגיד לכולם שלום יא כוסית"
"חח רגעע איפה חן??"
"הלכה להגיד לכולם שלום.."
"אה וואלה.. טוב בואי.. נוו אבל חצי מפה אני לא מכירה :/"
"לאא נורא תכירי.."
"אוופי את יודעת שאני מתביישת.. :|"
"בוואיייייייייי"
בכל זאת אמרתי שלום רק למי שאני מכירה.. :/
אזז.. ככה!
עוד חודשיים בת 13
עכשיו?! חופשת סוכות (:
כלל החופש הייתי באילת..
וואלה כיףף, בלאגניםם > המסיבות של Esc הכיי סטייל =]
בגלל זה לא הכרתי את כולם.. :/
חן גררה אותי איתה ל"אגוז" חח ככה אנחנו קוראים לזה.. מין פארק כזה עם ספסל כזה ארווך שעשוי מעץ חזקק חזק קראנו לו אגוז חח יוצאים לשם בערב סתם יושבים כמו סתומים.. =\
קוראים לי ספיר לוי..
לא הכי גבוהה אבל גם לא נמוכה שיער בקבוקים מטולטל.. לפעמים חלק חעחע
עיניים חומות, ריסים ארוכים, גוף (5.5.5) בסדר גמורר (:
זיהיתי את הרוב.. לא את כולם אני מכירה.. רק שמות.. ומאלה שאני ממש מכירה זיהיתי רק את > עדי ליהי יעל חופית סתיו שיר נסטיוש חיי ו.. הילאי בעעעעעעעעעעעעעעע שתמוותת שונאאתת אותההQ!!!!
אווךך כמה שהייא כלבה..
בחייםם אני לא סולחתת לה!! איןן..
בטח אתה שואלים מי זאת הכלבה?!
הילאי... ניראת טוב..
שיער ארוך עד התחת מטולטל..
גוף מהמם וגבוהה..
היינו פעם חברות טובות!
עד לפני חמישה ימים...
הכל קרה במסיבת פיג'מות של חברה שלי..
נהננו, השתוללנו, צחקנו פשוט כייייייףף..
אני ונסטטיה התווכחנו בצחוק כזה..
ואז נסטיה נתנה כאפה חלשה כזאת להילאי יענו בצחוק וגם בטעות!
היא חשבה שזאת אני ונתנה לי אחת ח-ז-ק-ה-!
אמרתי לה בצחוק כזה שרומוטה [מי לא מדבר ככה?!]
ואז היא התחילה לרדת עלי..
אבלל ממשש...
קללות ירידות כל מיני דימויים..
אני התעלמתיי התעלמתי..
היא [?!]
לא הפסיקה.. פשוט תינוקת..
כבר הגיע שלב מסוים שנימאס לי..
אמרתי לה שתסתום ת'פה ושהיא סתם "שחורה" מפגרת..
[יש לה עור כהה.. לא שאני בהירה.. אבל היא קצת יותר..]
ואז היא המשיכה לריב כולן אמרו לה להפסיק ושזה בכלל לא מזיז לי..
אבל היא חיכתה לתגובה..
אחר כך היא טיפה נרגעה..
וחברה שלי סתיו [לזו שהיה יומולדת] אמרה לי לבוא איתה לבחוץ להביא מהבית עוגיות וחטיפים כי ניגמרוו חחח שמנוותת אנחנו..
הלכנו ואז לא ניכנסו ל"זולה" של אח שלה ששם בעצם הייתה המסיבת פיג'מות..
ואני היא וטליה ישבנו בחוץ.. סתם הם שאלו אותי אם נעלבתי וזה בגלל הזונה הזאת..
"היא בכלל לא מזיזה לי הטיפשה הזאת.. בה' היא מזה תינוקת.. שתלך לחפש ת'חברים שלה.. סתםם ילדתת פוזוותת!!.." אמרתי לסתיו וטליה
"חח כן.. רואים שהיא התעצבנה מאיך שאת מתעלמת ממנה.. חחח"
:יאפ (:" אמרתי..
המשכנו לדבר וניכנסו למסיבה חזרה.. הילאי עדיין לא הפסיקה אבל כבר אף אחת לא הקשיבה לה.. וסתם בסוף התפזרנו הבייתה.. מה שכן?! הילאי בכלל לא הרסה לי ת'מסיבה.. אני?! נהנתי וכאילו היא לא הייתה שם חח
אחרי יומיים הלכתי לבננה וישבתי עם כמה חברות שלי שם..
פתאום הילאי באה עם חברה שלה דנה שהייתה פעם גם חברה שלי.. עם כל מיני בנים וילדים שאני לא הכרתי.. היא ודנה התחילו לקלל אותי ובן אחד ניסה להרים לי ת'חצאית מיני..
הוא לא הצליח.. ודנה הצליחה טיפה.. אבל לא ראו כלום..
פה כבר התעצבנתי פתחתי עליהן ת'פה וחברות שלי גם יצאו עליהן והלכנו משם..
מאז אנייייייייי שונאאתת אותהה ואני בחיים לא אשכח מה שהיא עשתה..
טוב נחזור אלינו?!
הכרתי כמה בנים מ-ח' ועוד כמה מהשיכבה (:
הייתי לבושה בחצאית מיני שחורה כזו עם מגף שחור וחולצה של TNT שחורה כזו עם מעיל לבן עד האורך של החצאית.. מעיל מהמם והיו בו כזה כמה כיסים.. איזה אחד מ-ח' קרה לי בגלל זה 'בלשית' חח ואיתי כל שניה לקח לי את התיק שלי בצחוק ..
"נווווווו חח דיי איייייתיי תביאא לי כברר איןן לי כוחח לרוץ.. =["
"חח לא רוצצה (:"
"יא איפה הוא.??"
"בלשייייייייתת חפשיי אותו חחח" אמר רועי {זה שקורא לי בלשית הוא בכיתה ח']
"חח נוו.."
"נוו כבר יא בלששיתת חפשי!"
"וואיי קרציוות אני לא מוצאתת!"
"אעעע בלשיתת לא מוצאתת!" צעק לי איתי
"חח למה הם קוראים לך בלשית?"
שאל אותי שחר ילד שאני לא ממש מכירה וחברה שלי רק אמרה שהוא חתיך.. אני?! ממש לא חשבתי ככה .. היה לו שיער חלק כזה שטני עם ברק עד לכתפיים.. שהוא היה רץ השיער היה מתעופף לו מצד לצד וכולן היו משתגעות.. כל הבנות אמרו שהוא מושלם... לי?! הוא ניראה לייצן..
אבל רק עד אותו רגע... פתאום הוא היה כזה.. חתיךך.. [?..] כןן..! הוא הסתפר טיפה.. השיער שלו הגיע עד לעורפו והיה פשוט מדהים.. הפנים שלו היו יפיפיים.. הוא לבש חולצה כזו שחורה עם צווארון וג'ינס כהה כזה יפה..
"מ..ה? אה.. חח בגלל..לל הממעיל.."
"אה.. חח =]" ןחייך חיוך מדהים..
"איך קוראים לך?" שאל
"ספיר (="
"ספיייייר בוואיייי.." חן קראה לי..
"אני באה.. אתה בא לשם?"
"תכף אני מחכה לאפיק.."
"אה טוב.. ביי (:"
והלכתי משם..
'טיפשהה אךך גימגמתת.. בטח הוא חשב שאת איזה סתוממה!' חשבתי לעצמי..
'אווךך בעצםם מה אכפתת לי?! שייקפוץ הוא סתם חרמן..
כן.. הוא באמת היה ניראה כזה.. שסתיו והחבר ה"טרי" שלה התנשקו ליד כולם בגלל שביקשו מהם.. (חח מושפעים..) חן שאלה אותו אם הוא התנשק והוא אמר שעדיין לא.. ושנשיקה ראשונה אצלו זה ישר למיטהה..
'אויייייייייייש מפגרר אךך אני שונאתת את הבניים הטיפשים האלהה.. מאיפה הם נפלו עלינו?!' חשבתי לעצמי..
"יאאלה ביי מאמי.."
"ביי חיי נדבר מוואה" אמרתי שלום לסתיו ואז לכולם וניכנסתי לאוטו..
"חחחח שעה את שאתת באהה נוו היית עם חברר שללךך?!"
"אבאאאאאאאאאאאאא איןן ליי דיי כברר! חח"
"חח טוב טוב!"
'סתווםם חחח' חשבתי לעצמי..
הגעתי הבייתה בערך ב-12 ורבע וניכנסתי להתקלח ועליתי למיטה..
נווווווווווווווווווווו מה יש ליי אני לא יכוללה להירדםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם :/
למה הוא כל היוםם בראש שלי..?!
כן.. חשבתי עליו.. לא יכולתי להפסיק...אוך מה יש לי זה בטח כבר יעבור עד מחר..
טוב ת'אמת?! חח לא אהבתי ת'פרק הזה.. הכתיבה שלי פה והכתיבה שלי בסיפור השני ממש שונים.. !
תגידו מה אתן חושבות .. =][SIZE=7]





