היי לכולם..
אני פווסדונית (כותבת שלא רוצה להזדהות בשמה האמיתי.. הכינוי שלי בדוי..)
ואני אפרסם פה שירים שלי אני אשמח אם תתנו ביקורת בונה לגבי השירים שלי...
אז הנה השיר..
"השתקפות ריגעית- יצור לא מוכר!
ממששת את ההיא ששם, חשה בקר.
עיניים נוצצות מביטות בי- בוכיות
רוצות בקירבתי, בשמי צורחות.
יגעה, מחפשת בהשתקפותי נחמה
תוהה מתי תמצא סוף ימיה מכוסים אהבה.
והיא מתבוננת בי בחשכה, עוצמת עיניים חזק
יסוריה עולים גדותם, מפחדת מבואו של הברק.
השתקפות ריגעית, הנה היא שוב מביטה
נכנסת לרגשותיה, בונה חלומות על רסיסי תקוותה.
לחבק את ליבה חזק שישמר!
כפתיתי שלג נופלים, עכשיו מישהו אחר.
"תחייכי, תחייכי" העולם מחכה להצגה.
מתבוננת בכעס בעיניים הבוכיות שלה,
צועקת עליה, זורקת אבן על המראה
רסיסים מנותצים בכל מקום, היא נעלמה..."
מקווה שתאהבו ותגיבו (:
אמה בר 😢
וואו ..
אין לי מילים , באמת שאין לי ..
את כותבת כל כך יפה ,
כל מילה בעלת כל כך הרבה עוצמה מאחוריה,
וכל משפט קשור לשני, וביחד נוצר שיר מדהים , לפי דעתי !..
אל תפסיקי לכתוב,
רואים שטמון בך כישרון יוצא דופן ..
ברוכה הבאה לאתר (: , בטוחה שתהני פה ..
אוהבת ~..
ואי מאמי את כותבת ממש יפה;]
תמשיכי לכתוב
וברוכה הבאה
דבר ראשוןןן ברוך הבאאאאאאאאא=]
דבר שני.. את כותבת מדהיםםםםם! מוכשרתתתתת!
רואים כמה רגש את רוצה להעביר פה....
מחכה לעוד שירים כמו זהה=]
בהצלחה3>
ואוווווווווווווווווווווווווו
פשוט מקסיםםםםםםם!!
את רושמת מעלףףףף
ואת כישרוניתתתת שזה אי אפשר לתארררר
אל תפסיקי לרשום בחייםם!!!
ותמשיכי לשתף אותנו ביצירות המדהימות שלך
אין מיליםםםם
פשוט מקסיםםםם
אהבתצי נוראאאאאאא
וברוכה הבאה לאתר
אני מור:]
לפ יווווווווווווווווווווווו
מור'צי 😊
ברוכה הבאה לאתר! 😂 שיר מדהים! אהבתי..תמשיכי לכתוב שירים!=]
ברוכה הבאהה [:
השיר פשוט מדהיםם..אין מילים..מושלם!
את כותבת בצורה כל כך מרגשת וסוחפת..
אהבתי מאוד !
תמשיכי לכתוב תמידד.!
אוהבתת
ליאני 😊
ברוכהה הבאהה מאמו'שששששש
איזה שיר מדהיםם
תמשיכי לכתוב יש לך כתיבה מושלמתתת
-דניאלו'ש-