לא רוצה שתהיה רחוק
לא רוצה שתהיה שם
לא רוצה לחשוב מחשבות רעות
שאולי קרה משהו
רוצה שתהיה לידי
רוצה שלא תהיה שם
בין כל האש הרע והפחד
בין כל הרוע
בין כל הפחדים שמציפים אותך
אתה שם ואני כאן
הגעגועים שלי מציפים אותי כל פעם מחדש
שיגמר המצב הזה
האי ידיע אם מחר יקרה ל-ך משהו
לא רוצה להרגיש את ההקלה שלא קרה לך כלום
רוצה שתהיה מוגן
ולא יקרה לך דבר
כי בין כל הרוע
הפחדים
גם אצלי יש פחד
הפחד שיקרה לך משהו
ואני יהיה פה ולא יוכל לעזור לך
אתה שם בשדרות מוקף קאסמים
ואני פה חוששת מהרע
אלוהים תעשה שיגמר המצב הזה
אני מבקשת מכל ליבי
ב ב ק ש ה !! 😢
הייתי חייבת לפרוק אני כ"כ מפחדת שיקרה לידיד טוב שלי משהו זה משגע אותי !! 😢
מה יקרה לו מאמי?! מה קרה?1
תהיי חזקה אלוהים ישמור אותו ועליו בעזרת השם
אני עם דמעות בעיניים
רואים שקשה לך מאמי
אם את רוצה משהו דברי איתי בפרטי
אל תתביישי באמת כל דבר שאת צריכה
תהיי חזקהה אלוהים ישמור אותו!!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לא קרה כלום
אבל כל פעם שאומרים שקרה למישהו משהו שם בשדרות
אני מפחדת שאולי זה הוא
כבר נפל ליד הבית שלו קאסם אני מפחדת
אני מדברת איתו כל יום אבל עדיין זה מפחיד אותי
אופפ שיגמר כבר כל המצב הזה
וגם המשפחה שלו זה מפחיד ויש לו אח קטן הילד הכי מקסים שראיתי
זה כ"כ מפחיד והאי ידיעה הזאת
אני מקווה שיגמרר כברר !
ומורני תודה על העידוד
וגם לך ליאניי באמת תודה
איזה מאמייי =[
איזה יפה מה שכתבתת
אל תדאגי מאמו'ש יהיה טוב בעז"ה
מוווואהה
-דניאלו'ש-
דניאלוששש תודה מאמי
אני מקווה שבעזרת השם הכל יסתדר
והוא ישמע את הבקשה שלי שאני מבקשת כל יום 😢
יאוווו איזה עצוביייי:[
אני מקווה בשבילך שה' ישמור עליו
כי לצערי אני חוויתי משהוא דומה ולצערי אי אפשר להפסיק את זה
או משהוא רק להאמין שיהיה טובבב
כתיבה מדהימהה
אל תפסיקי לכתובבב
לפ יוווו
מור'צי 😊
מור תודה חמודה
אני בתקווה שיהיה טוב
הוא חזק והוא מאמין שזה יעבור
אבל בתוך תוכו הוא מפחד והוא אמר לי את זה
הוא ראה אישה מתה ומישהו ששתי רגליו נקטעו ממש לידו
אני משתדלת להיות חזקה גם בשבילו ולעשות לו טוב
להצחיק אותו וכאלה
יהיה טוב בעזרת השם
אוורטלי זה מדהים
ואני בטוחה שיהיה טוב
אלווהים שוומע אותך למעלה וווומקשיב
ושוומר עליייו
אווהבת אותך כל כך3>
קודם כל- שיר מעלף!!!! את כותבת מדהים..!
דבר שני- תיהי חזקה בישבילו, תחזקי אותו ותתמכי בו ותגרמי לו להרגיש טוב, מוגן, שיש לו חברים שדואגים לו..הכל יהיה בסדר, אלוהים ישמור עליו מלמעלה, מה שצריך לקרות קורה!
מוואה!
ב-3>ענקית תובלושש!! 😊
חנצ'וקקק תודה דובה שלייי אוהבת אותךך ואני מקווה שאלוהים באמת שומע
תובלוש איזה חמודהה תודה יפיופהה מקווה שיהיה טוב