הוא אחר,
כך לפחות חשבתי..
הוא שונה,
תמיד חזרתי ואמרתי..
חשבתי שבשבילו
היינו משהו מיוחד
חשבתי שבשבילו
אנחנו היינו כאחד..
תמיד שכנעתי את עצמי ואמרתי
הוא לא ככל הבנים,
יש בו משהו אחר,
משהו מתוק, משהו תמים..
ההרגשה שהיתה
כשהיינו ביחד,
הלב הפועם
כשהתנשקנו בלהט..
אני חשבתי שהרגשות הדדיים,
שכל הרגשות והעוצמה
מתרחשות גם אצלו בפנים..
זה פגע בי כסכין,
סכין שחדרה עמוק,
חתכה את ליבי לרסיסים
והותירה אותי שבורה לבכות..
אותן המילים שאמר
שגרמו לי להבין
שבשבילו הייתי כלום,
אולי אפילו פחות..
כל מה שהרגשתי, חשבתי
התפוגג לו בשניות..
בשבילי זו היתה כיריקה בפנים,
ככאפה כואבת, שורפת
הבוערת מבפנים..
הבנתי שבשבילו
אני סתם אף אחת,
רק נשיקה, עוד לילה נחמד..
כל הרגשות
שהייתי בטוחה כהדדיים
התנפצו בזה הרגע
שהוא אמר את אותן המילים..
אותו המשפט שפגע בי כל כך,
מעולם לא הרגשתי כזו סטירה בלב..
הלוואי שהזמן ירפא, ישכיח
ויעזור לי לשוב ולהתאהב..
סתם קטע שפשוט יצא..
בא לי פתאום חשק לכתוב..
תגיבו..
אוהבת אותכם המוןן
ליאני (:
אמאאאאאאא איזה עצובב
יש לך כישרון ענקי
זה מדהים אני עם דמעות בעיניים
מאמי תהיי חזקה
אם הוא ככה פגע בך הוא לא שווה את האהבה שלך
ונכון קשה לך וכואב לך ואת בוכה
אבל תזכרי שזאת תקופה וגם היא תעבור
ואת תדעי אהבה טובה
אהבה הדדית ויפהה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
וואו ליאני כל פעם את מפתיעה אותי מחדש עם הכישרון שלך..
אל תפסיקי לכתוב לעולם..
אני כל כך נהנית לקרוא כל דבר שאת כותבת, כל מה שיוצא ממך פשוט מדהים !
ואם הקטע משקף את המציאות אותה את חווה ברגעים אלו,
תזכרי תמיד [כמה שזה קשה ונשמע בנאלי]
"הבנאדם ששווה את הדמעות שלך לא יגרום לך לבכות",
ואז כל פעם שתיפול לה על הלחי דמעה קטנטנה, תזכרי שהוא לא שווה אפילו אותה ..
בנים באים והולכים מאמי, ובסוף יבוא האחד שבאמת יתעתע את עולמך ויגרום לך לחוש את האהבה ..
אוהבת אותך ~...
QUOTE (pucha @ 23/11/2006) וואו ליאני כל פעם את מפתיעה אותי מחדש עם הכישרון שלך..
אל תפסיקי לכתוב לעולם..
אני כל כך נהנית לקרוא כל דבר שאת כותבת, כל מה שיוצא ממך פשוט מדהים !
ואם הקטע משקף את המציאות אותה את חווה ברגעים אלו,
תזכרי תמיד [כמה שזה קשה ונשמע בנאלי]
"הבנאדם ששווה את הדמעות שלך לא יגרום לך לבכות",
ואז כל פעם שתיפול לה על הלחי דמעה קטנטנה, תזכרי שהוא לא שווה אפילו אותה ..
בנים באים והולכים מאמי, ובסוף יבוא האחד שבאמת יתעתע את עולמך ויגרום לך לחוש את האהבה ..
אוהבת אותך ~...
!!!!
QUOTE וואו ליאני כל פעם את מפתיעה אותי מחדש עם הכישרון שלך..
אל תפסיקי לכתוב לעולם..
אני כל כך נהנית לקרוא כל דבר שאת כותבת, כל מה שיוצא ממך פשוט מדהים !
ואם הקטע משקף את המציאות אותה את חווה ברגעים אלו,
תזכרי תמיד [כמה שזה קשה ונשמע בנאלי]
"הבנאדם ששווה את הדמעות שלך לא יגרום לך לבכות",
ואז כל פעם שתיפול לה על הלחי דמעה קטנטנה, תזכרי שהוא לא שווה אפילו אותה ..
בנים באים והולכים מאמי, ובסוף יבוא האחד שבאמת יתעתע את עולמך ויגרום לך לחוש את האהבה ..
אוהבת אותך ~...
אין מה להוסיף מסכימה איתה מילה במילההה
ואת כותבת מדהיםםם
אהבתי נוראא
פה בשבילךך לכל דברר
לפ יווווווווווווווווווווווווווווווווווווו!!!
מור'צי 😊
ממממממממממממממאאאאמוווווווווושש
יואאוו איזה מדהיםםםםםםם
ועצוביי =[[
תרגישי טווב חייםםםםםם
בהצלחהה לךך =]]
מוואאהה
-דניאלו'ש-
ואואו מאמי! התחברתי לאללה...
תמיד תפרקי את הדברים שקשה לך איתם בכתיבה.. זה תמיד עוזר..😊
אוהבת, ומקווה שיהיה יותר טוב 😊
הכתיבה מהממת... ואני כ"כ מבינה את מה שאת מרגישה!!
אבל מאמי תמיד תזכרי שמה שצריך לקרות קורה.. ואם זה לא אז
סבבבה אסור לבכות.. צריכים להיות חזקים! כי לכל דבר שקורה יש סיבה!
ותמיד פה בשבילךך 3>
וואו תודה על התגובות המדהימותת..
אני שמחה שאהבתן [:
ואתן כל כך צודקותת..כמה שאני חושבת על זה יותר אני מבינה שהוא באמת לא שווה את הכאב שלי עליו..
אוהבת אותכןן מלאא !
ליאני (:
זה אמיתי ?! =O
איך שאת רואה את זה את מסבייירה לי בדיוק מה קררה !
זה יפפפה לאללה (:
תודה שחי..שמחה שאהבת (:
עצוב שזה אמיתי הא.? לא נורא, כמו שהוא תמיד אומר- אני אחייה :|