אותך אני רוצה
ולכן אמרתי לך את שאני מרגישה.
אמרת לי שאתה לא רוצה אותי
שאנלא הטעם שלך אהובי...
ולמרות זאת אנלא אוותר!
על מה שאני רוצה - אני אלחם!
כי אני מאמינה באהבה
ובמה שיש ביני ובינך..
אני יודעת שאנחנו זה דבר שצריך לקרות
זה כתוב למעלה בשמיים וגם בחלומות!
ועמוק בפנים גם אתה יודע, שומע את הלב, את הרגשות
וכאן לשנינו ברור שזה לא סתם אשליות!
כנראה עליי אתה מוותר
בגלל איזה חבר..
ומצד אחד אני שמחה..
לראות את הטיפוס המדהים שאתה..
ומצד שני לא חבל על הרגשות?!
בוא נוכיח לכולם שיש מקום לתקוות!
שאסור לוותר, להרים ידיים...
שאנחנו יכולים להיות זוג משמיים!
זה בולל מה שאני מרגישה..
ומה שהכי כיף זה שהוא יודע הכללל=]
זה כזהה משחרר... ויהיה טוב בסוף כל עוד יש תקווה!
בהצלחה לכווווווולן...3> חחח אני מקווה שילך יותר טוב משהולך לי...





