למה החיים כ"כ לא הוגנים?!
למה אנשים חולים במחלות שהורגות אותם צעירים?!
אתם דווקא האנשים הכי טובים?!
ילד..אני אוהבת אותך כמו אח ויותר..
אתה חבר של כל החיים..יותר מחבר..
לא יודעת איך לעזור ולתמוך בכאב שאתה מרגיש...
אבל אני כאן תמיד איתך...לכל מה שתצטרך..
אתה חשוב לי כ"כ..
לא רוצה שתסבול, דווקא אתה..
הילד הכי שמח, מצחיק ואוהב חיים שאני מכירה..
עכשיו בלי אמא?
בלי חיוך?!
הבכי גובר וגובר והצמרמורות מהרגע ששמעתי את הבשורה הרעה..
ורק רוצה לחבק אותך, שתדע שאני כאן..
שאני אוהבת ותוכת יותר מהכל
ושאני אעזור לך...
אל תתייחסו, פרקתי מה שיש לי בלב...
😢





