יאאא, סיפור מדהים!! תמשיכי דחוף!
😊 ייאה מאמי עכשיו השלמתי פרקים
מעלף מחכה להמשךךך>> 😊
רוני- "איפה את סתומה?"
"מההה המצב רוני????" איתי צעק ברקע ובאותו רגע רק התפללתי שרוני לא תגיב בצורה שתאלץ אותי לבעוט בה אחר כך.
רוני- "מצויין מה איתך איתי?! אושר אני אדבר איתך יותר מאוחר.. "
אני- "אוקי.. אני אתקשר אלייך.. צ'או ניני.."
רוני- "ביי סתומה!"
"אויש שיט כבר מאוחר אני חייב לטוס!" פתאום איתי אמר במהירות.. כשהוא מביט על השעון "יש לי עוד לחזור לבצפר.."
"אוקי.. דבר איתי יותר מאוחר?" "אין בעיה.."
ליוויתי אותו אל הדלת, הוא נתן לי נשיקה מהירה כזאת על השפתיים ויצא.
מיד התקשרתי לרוני מבלי לחשוב אפילו פעמיים!
אני- "רוני!"
רוני- "אל תגידי שאת ממשיכה עם השטויות שלך! את לא רואה שאת רק פוגעת בעצמך!?"
אני- "לא רוני תקשיבי הוא אמר לי שהוא סתם.. לא מאוהב באף אחת.. זה בפירוש היה סתם!"
רוני- "טוב מה אני אגיד לך.. היה משהו מעניין לפחות?"
אני- "לא.. את בדיוק התקשרת והוא גם ככה היה צריך ללכת.. בקטנה.."
רוני- "יהיה טוב.. יהיה טוב.."
ברקע התנגנה לה נעימת צלצול בית הספר
רוני- "אממ טוב אושר אני נכנסת לשיעור, אז נדבר יותר מאוחר.."
אני- "אין בעיה! ביי בובה.."
הייתי כל כך עייפה, והחלטתי שאין דבר יותר נחמד מללכת עכשיו לישון, ארגנתי קצת את המיטה החשכתי את החדר והלכתי לישון, אחרי חצי שעה בערך צלצול טלפון מעצבן העיר אותי,
זה היה הוא, איתי, לא הבנתי מה פתאום הוא התקשר!?
איתי- "אושר..?"
אני- "מה..?" עניתי בקול מפהק
איתי- "ישנת.."
אני- "קצת.."
איתי- "קומי קומי!!" הוא התחיל לצעוק לי באוזן ואני רק התעצבנתי! אני שונאת שמעירים אותי ועוד כשזה בטלפון ועוד כשזה בצעקות!? בכלל!!!
אני- "חח מה קרה?" צחקקתי צחקוק מזויף למדיי.
איתי- "שכחתי אצלך את החולצה שלי, וקר לי"
אני- "נו מה אתה רוצה שאני יעשה?"
איתי- "אין מצב את עולה להביא לי אותה?"
אני- "עד הבצפר??"
איתי- "נו כן אני מת מקור! אני רק עם חולצה קצרה ואת ישנה לך במיטה עם הפוך! צאי החוצה בחולצה קצרה תראי איזה קור!"
אני- "וואו אתה לא רציני.."
איתי- "את רוצה אני אבוא חצי דרך?"
מה לעשות מה לעשות מה לעשווותתתת??? התחלתי לחשוב מהר כי באמת שלא היה לי כוח לעלות עד לבצפר וגם לא היה לי נעים להגיד לו לעשות שוב פעם חצי דרך.
אני יודעת! שי! אני אבקש ממנו!
אני- "איתי אני אחזור אלייך עוד דקה אוקי?"
איתי- "טוב.. מהר.."
ניתקנו את השיחה והתקשרתי מהר אל שי, אחד עם אופנוע, הוא גם ככה אוהב לעשות סיבובים, ומקס' אני אשים לו כסף לדלק אם צריך!
אני- "הלו שי..?"
שי- "כן..?"
אני- "חח כן זה הזוי שאני מתקשרת אבל אני חייבת טובה ענקית!! החולצה של איתי אצלי.. ואם יש מצב שאתה בא להקפיץ לו אותה, הוא בבצפר.."
שי- "מה החולצה של איתי עושה אצלך..?"
אני- "אממ.. סתם הוא בא אליי וחם אצלי בבית אז הוא הוריד חולצה ויצא ושכח לקחת אותה.. בקיצור יש מצב אתה עושה לי טובה???"
שי- "טוב סבבה.. עוד 2 דק' אני אצלך.."
אני- "תודה שי! אתה מלך!"
בינתיים ארגנתי את עצמי קצת מול המראה, כי נראיתי פשוט זוועת עולם! וירדתי למטה,
על האופנוע חוץ משי ישב גם חבר שלו, ואני כבר הבנתי שמשהו לא טוב הולך לקרות..
"קח תביא לו את זה.. יש לו עכשיו הפסקה ארוכה.." אמרתי לשי ונתתי לו את החולצה במעין היסוס כזה, כאילו פחדתי שהיא לא תגיע אל איתי.
"סבבה, אין בעיה.." הוא אמר וחייך, חייכתי אליו עוד חיוך מזויף, יום מזויף לאללה היה לי!
ועליתי חזרה הביתה. נכנסתי אל המיטה כדי להמשיך לישון ועד שכבר כמעט נרדמתי שוב טלפון!
איתי- "נווו מה נסגר?!"
אני- "אויש שקט איתי עכשיו שי בדרך לבצפר הוא יביא לך את החולצה.."
איתי- "מה שי קשור?"
אני- "שי לא קשור.. אבל גם ככה הוא כל היום עושה טיולים עם האופנוע.. תגיד לו יפה תודה ונגמר הסיפור!"
איתי- "טוב.. שיהיה.. אני אדבר איתך יותר מאוחר.. לילה טוב!"
אני- "לילה טוב מאמי.."
והמשכתי לישון כששוב צלצול הטלפון העיר אותי, הפעם..
אאאאאאאאא!!!!!!! ...מ=ה=מ=ם!!!..אהבתי!..תמשיחי דחוףףף! אני במתח! 😂
חג שמח😊
יאא עוד סיפור שלךךך קררןן ((:
אני מקווה שהפעם תסיימיי.. התחלה מושלמתת..
רק לא הבנתי.. איך אחרי יום שישי יש בית ספר.. חח
אני אוהבת את הכתיבה שלך.. =]
המששך
מאמי קראתי עכשיו את הסיפור מההתחלה
מושלםם
המשך>> בבקשה 😁
"הרגשתי כמו האנג אובר מטורף אחריי ליל שישי של בילוי ליד האבסולוט-שנאתי ימי שישי כאלה,
נמנעתי מהם לגמריי!"
חחח זה דימוייי רשום שם כמו, זה לא יום שישי.. חחח
קיצר בקרוב המשך..
אהה.. חח אופססי.. הבבננתתיי=]
המשךךך!
למה את לא ממשיכה?!!=[
בבקשה תמשיכי!!!!!!!!1 הסיפור שלך מדהים! את מוכשרת ברמות מטורפותתת!!!!!!!11
תמשיכי, פליזזזז!! 3>