הנה הכל קורה
כל כך מהר
אני לא מספיקה לראות
וכבר זה קורה
הכל משתנה
אני צריכה להתרגל, צריכה לדעת
אך לא יכולה, זה יותר מידי קשה
העיניים, המבט,
השפתיים, החיוך,
הידיים, המגע,
הלב, שכבר לא כל כך כואב
כל התחושות כל הרגשות..
כל הצמרמורות
כל הרגעים
מתערבבים להם יחד
וגורמים לי לאט לאט להבין כי אתה הוא האחד..
אני רוצה אך מתכחשת
אוהבת ומבולבלת
לא מפחדת להיפגע
בחיים הכל עובר
זה לא מה שעוצר אותי..
אני פשוט לא יודעת אם אתה בשבילי
אם אתה באמת רציני
או שכמו הכל אצלך אתה סתם צוחק ומשחק
ולא מבין שבשבילי זה כבר לא משחק
הכל הופך להיות ריגשי, הכל מגיע ללב
ללב שכבר מספיק כואב..
ללב שרק אליך רוצה
ללב שרק אליך מבקש
לעיניים שרק אותך מבקשות לראות
למגע שרק בך רוצה לגעת
ואני בתוכי? כל כך רוצה לדעת
רוצה ממך לשמוע.. מילה או יותר? אולי פשוט 3 מילים?
"א.נ.י א.ו.ה.ב א.ו.ת.ך" ?
עצוב אבל ממש יפה מאמי
זה עלייך?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
^
תודה בובי..
ממ כה זה עליי מאמי..
כאילו אני לא יודעת להסביר את השיר עצמו פשוט כותבת את מה שיוצא לי כשאני חושבת עליו..
עליו ועליי.. על כל הדבר הפאקינג מוזר הזה שעובר עלינו... [אם יש דבר כזה אנחנו..]
עזבי אני כולי פצלה אחת גדולה.. לא מבינה מה אני רוצה ממנו ובכלל מה אני רוצה מעצמי..
החלטתי לא לחשוב על זה יותר מידי פשוט לזרום עם הדברים ולא לחשוב על מה שקורה..
מקווה שזו ההחלטה הכי טובה :|
לפחות אני מנסה..
ועכשיו אחרי החפירה הענקיתת הזאתת
אני צ'ה עוד תגובותתת!@#
באמת תזרמי מאמי והזמן יעשה את שלו
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
רותמיקקקקקקקקקקקקק
דייי זה משהםםםם
אהבתי נוראא
אין לך מושג כמהה
את פשוט מפתיעה אותי כל פעם מחדש !
אין לך מושג כמה שזה יפההה
ואת בכלל רושמת מדהיםםםםם
ובאמת כמו שמורן אמרה הזמן יעשה את שלו:]
לפ יוווווווווווווו
ופה בשבילךךך
מור'צי 😊
הכתיבה מדהימההה ומרגשתתת מאווווווווד
ותנסיי לזרום ולראות מה את מרגישה והכל וברגע שאת מחליטה
אזז אולי פשו דברי איתו על זה? תאמיני לי את תרגישי הרבה יותר טוב עם עצמך
(חחח מניסיון של לפני יומיים..)
בהצלחחחחחחחחחחחחחחחחחחה ותמיד פה בשבילך😊
איזה יפפפההה
מקווה שתרגישי טוב מאמיי =]
אוהההבתתת
-דניאלו'ש-
מדהיםם
ועצובייי
תזרמיי
יהיה טובב
כמו כל דבר שאת כותבת, זה פשוט מדהיםם !
אני כל כך מתחברת לכתיבה שלךך..
אוהבתת
ליאני (: