לידיד שלי יש עוד שבועה יומולדת והוא יהיה בן 17..
כבר יהיה לו רשיון.. והכל..
אני רוצה לעשות לו מתנה כזאת מקורית מיוחדת...
שהוא לא ישכח..
חשבתי בנתיים על הבקבוק עם הדג..
מה אתם אומרות..?
או מציעות.??
תודה
אוהבת
|
![]() |
![]() |
התחבר לחשבון שלך באהבה
יצירת חשבון חדש
נשלח לך קישור לאיפוס
אתר האהבה הישראלי

