מרגישה כאילו אני בעולם מלא מזוייפים
בעולם מלא באנשים מגעילים
בעולם שמלא בשנאה ובצביעות
בעולם שקשה בו לחייך ולצחוק
מרגישה שאני יורדת לאט לאט למטה
הכוח לעלות בחזרה למעלה?
נעלם. .
אין לי כוח יותר להילחם. .
למה אנחנו נלחמים?
הרי גם ככה בסוף אנחנו מתים.
אנחנו נלחמים על דברים שיגמרו בעוד זמן קצר. .
אנחנו סתם בוכים,
סתם סובלים. .
ו..סתם מתאכזבים. .
אבל אלו הם החיים..
לא השקעתי ולא כתבתי בחרוזים. .
סה"כ פרקתי. .
לא חובה להגיב.
מאמי טוב שהוצאת את מה שיש לך בלב
יצא עצוב ובאמת כואב
את חייבת להיות חזקה
אם לא נלחם המשמעות של זה היא לוותר
ואז אנחנו נפסיד וגם ככה החיים קצרים
אז גם מהזמן הזה לא נהנה
כל אדם מת זה טבע העולם
אבל אם נחשוב על המוות ולא נחייה
אלה לא יהיו חיים
תרימי את הראש ותמשיכי להלחם
כי יש בך את הכוח!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בתאלושששש
יפשלייי!!
מה קרה לך בובה?
אל תברי ככה כי למרות שבסוף לא יוצאים מהחיים בחיים
צריך להרגיש שבסופו של דבר מצינו את החיים עד תומם
ניהינו צחקנו ולא בזבזנו אף דקה על עצב
והרגשה כללית לא טובה
כי זה מה שבעצם אמרת החיים קצרים אז בשביל מה לבכות
והרגיש רע עם נופלים קמים מחדש כי תמיד יש יום חדש
שהוא בעצמו יכול לשנות עם היום הרגשת לא הכי
אולי מחר הכול יכול להשתנות רק לא להפסיק להאמין בעצמנו
ולא לאבד את התקוות ואל תמחקי את החיוך מהפנים
אפילו חיוך קטן נותן את הכוח להמשיך ולא להגיד נואש!
אז אל תדברי ככה כי החיים שלך יכולים להיות מדהימים (לא שאני חושבת אחרת כי הם כאלה)
עם קצת עידוד עצמי ולהאמין שיהיה טוב !
אוהבתךךךךךךךךךךךךךך מלאאאאאאאאאאא!!
ואל תפסיקי לחייךךךךך
לפ יווווווווווווו
מור'צי 😊
הכל יהיה טוב אצלך , כבר אמרתי לך !
בתאלווווווש[?!] יפה שליי
דבר ראשון - תמיד נלחמים! כן החיים קשים! אבל אם הם לא היו קשים אזז סתם היה משעמם..
צריכים להילחם בשביל מה שרוצים! אסור לוותר, להרים ידיים!
דבר שני - מה קרה בובה? אנלא אוהבת שאת כככה!
דבר שלישי - אני ת=מ=י=ד אבל ת=מ=י=ד פה בשבילךך =]
אוהבת אותך! ותדעי שבסוף יהיה טובבב!!!!! 3>3>3>
עם כולם מאמיי...
לוב יווו
יהיה טובב
מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
אהבתתיייי
יהיה טווב מאמוו'שש
-דניאלו'ש-