פוסעת בין שורות בניינים.
הרוח באה, מכה היא בפנים.
סכיני כאב פוצעים, חותכים אותה.
היא רק מבקשת שיקשיבו לה.
בעולם מלא אנשים תוקפת הבדידות.
על המשכב לוחשת בעדינות העצבות.
הרוח שורקת שוב סביב הבית,
אוספת בלילה את המחשבות לשייט.
היא שקטה,
היא לבנה,
עורה חיוור,
רוצה להתעוור,
היא רוצה לברוח.
רצה מהר...
רצה בין שורות הבניינים.
הרוח אצה, מכה היא בפנים.
סכיני הכאב מתייצבים מולה,
עצרי ילדה, הכל זועקים לה.
הכל לבן, בוהק וקר.
ליבה כבד, ספון ומנוכר.
עלי שלכת מתעופפים ברשרוש מעל האדמה,
מלטפים, מחבקים, אוספים אותה.
היא שקטה.
היא עומדת בדממה
במקום לא נודע.
וואווווו [תמר,נכון???] את גדולה מהחיים ..
מתה על הכתיבה שלךך...
אל תפסיקי לעולם לכתוב, יש לך את זה ..
😊
אוהבת ..~
חחחח שמנה כבר הגבתי לך בפרטי... אבל שובב....
מרגש.. עמוק... יפה... עצוב... אהבתי =]
😊
אמאאאאאאאאאאאאאאא
תמרושששששששששש אני בשוקקק
אין לי מיליםםם
זה כל כך עצובבב אבל גם מלא בכישרוןןן
זה מדהיםםםםם
חודררררררר
עמוק כזהההה!
את פשוט כישרון מהלךךךךךך
[אל תפסיקי לכתובבבבב
מושלם!
לפ יוווווווווווווווווווווו
ואני פה בשבילך תמידדד:]
מור'צי 😊
ואווווווווו תמרו'ש איזה כישרון
פשוט מושלםםם
כל מילה מדהימה
כל כך נהנתי לקרוא
תמשיכי לכתוב מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
קובבה שללי..
מה זה זה?!
אהבתי כ"כ... תמשיכי לככתוב י'כחבה ששלי!!!😊
אווהב3>
בדיוק כמו גל.. אין מילים.. |:
זה כ"כ עמוק ומרגש.. אי אפשר לתאר עד כמה מדהים את כותבת.. פשוט אי אפשר.. |:
וואיייי זה נדירר
בייבבי יפיופי שליי..
זה מהמםםם
איזה כתיבה מדהימה יש לך..
גאדד את לא מבינה מה עבר בי כשקראתי את זה..
טוב שעוד שנייה אני לא בוכההה
אמאא זה מהמםםם
אל תפסיקי לכתוב אפעםםם
יש משהו מיוחד וקסום בכתיבה שלךךך מותק!@#
אוהבת המוןןן
רותמי שלך =]
נשמתי תגידי יפריע לך אם אני אלחין לך את השיר?..חיחיחי
QUOTE (pirsing @ 22/11/2006) נשמתי תגידי יפריע לך אם אני אלחין לך את השיר?..חיחיחי
לא יפריע. . חופשי נשמה
רותתתם יפה שלי , תודה מדהימה .
ואוו מדהים! את מוכשרת בובה תמשיכי לכתוב=]
ייייייייייייייייייאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
הרגת אותייייייייי
איזה מדהיייייייים
אין לי מילייםםםםםםם באמאאא
פשוט מוכשרת ברמוווווווותתת!!!
-דניאלו'ש-
אמאלה אין לי מילים !
מדהים תמר פשוט..מדהים [:
את בכלל . . אין על הכתיבה המדהימה שלך
השיר כ"כ סוחף ומרגש
מזדהה עם המילים שכתובות שם ..
אף פעם אבל אף פעם אל תפסיקי לכתוב
וואו זה כזהה מדהיםם !
את כותבת כל כךך יפהה..
ריגשת אותי..
אף פעם אל תפסיקי לכתובב !
אוהבתת המוןן
ליאני (: