האומץ שצריך ...
יש הרבה אהבות
אהבות מרגשות
אהבות מאכזבות
אהבות כואבות
אבל אהבה שהכי כואבת זה אהבה
שהצד השני לא יודע עליה
צריך אומץ לגשת
צריך אומץ לדבר
אבל האומץ הגדול
הוא האומץ
להגיד מה אתה מרגיש
אז תדעו כולם וידע כל העולם
שאם יש אומץ וביטחון
מרוויחים חבר או חברה
או משהו גדול פי מליון
מרוויחים אהבה חדשה!
חח יצא חמוד אוהבת מלאאא 🙄
ממש ממש יפה
וזה כל כך נכון
כי אם יש את האומץ ללכת ולהגיד על האהבה הזאת
זה נותן הרבהה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורניי תודה נשמה
איזה חמודה את (:
אוהבת מלאאאא 😛
זה מהמםםםםם בובה
צודקת!!!
אורטלי זה מהמהמהמם;]
אוהבתאותך המון
הודיה נראלי אם אנלא טועה תודה נשמה 😛
חנוושששששש תודה אחות שמנה שלייי אוהבת אותךך מלא מלאא😉
כל כך נכוןןןןן!!
ואת כותבת פשוט מדהיםםם
אל תפסיקי לרשוםם
אהבתיי מאוד
לפ יווו
מור'צי 😊
יאהה איזה חמודוותתתת
תודהה רבהה
וסתם עלה לי לראש בשניה בדרך כלל אנלא כותבת
בקיצר תודה לכולןןן
אוהבתתת מלאאאא 😛
זה הדבבבבבבבר הכי נכון בארץץץץץץץ!
ובגלל זה לפני יומיים עשיתי את זה...
לא היה הכי טוב אבל אנלא הולכת לוותר עליו (חח וגם אמרתי לו את זה😛)
בהצלחה לכולןןןןןןןן! ותמיד תלכו לפי הלב=]
חח אל תוותרי בסוף תצליחי .. בהצלחה כפרה (: