מזרקת הבדידות.
בלב שממנו נעלמו עינייך,
מזרקת הבדידות שוב מתעוררת,
בלב שלוחש את מראה שפתייך,
קליפת התקווה שוב מתפוררת.
מזרקות הבדידות גולשות לזרמים,
ומציפות את הלב בחרדה,
מזרקות של משפטים חוזרים,
הופכות לב שבור לדמעה.
וליבו מתאר לו את סערת הרוחות,
עם בוקר הנפילה,
ליבו מתאר את נזקי האכזבות,
שבאות עם גשמי ההבנה.
רק לפעום עוד אפשר,
לראות שבעולם ליבו,
חורבן והרס רק נשאר,
הבדידות בדמעות, תציפו.
-=--
תגובות וזה 😊
מורן.
מורנוששששששששששששש
גאדדדדד איזה שלמותתתתת
כישרון מהלךךךךךך
אהבתי נוראאאאאאאאא
אין מילים כברררר
אל תפסיק לכתובבבבבבב!!!!
מעלףףףףףףף
לפ יווווווווווווווווווווווו
מור'צי 😊
הו, המגיבה הקבועה שלי 😊
[וגם החמודה שלי 😛]
תודהה רבבבבהה
ממש יפההה ומרגשששש ביותר!!
ומאמי.. שהתקווה אפעם לא תעלםםם
מורניייייי מאמי אתה כותב מקסיםםם
שיר עצוב ומלא געגועים ואהבה
תמשיך לכתובבבב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אם היה אפפשר לקלל הייתי מקלל אותך מפה עדדדד חירג'אננההם..
וא וא,איזה יופפפיי!
אהבבתתי כ"כ!!!
פשוט מ ד ה י י י י י י י י י י י י י י י י י י י י י י י י י י י י י י ם ם ם ם ם ם ם ם ם!!#
תממששיך לככתוב ת-מ-י-ד!
אני בהלםםםםםםם
איזה כישרוןןןןןןןןן
איזו שלמווווווווותתתתתתתתתתתתת
איןןןןן אתה כותבב פשוט מעלףףףף
אין לי מיייללייייםםם
אהבתי ברמווווווווווווווותתת
-דניאלו'ש-
😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁
תודהההההההההה
רבההההההההההההההההההההההההה
😊 אתם עושים לי את היום.
מדהיםז!!!!!!!!!!!!
אתה כ''כ מוכשרר!!
:]
כבר אין לי מה להגיד : חוץ מתודה.