ומה הטעם להמשיך ולהשקיע
בקשר שגם ככה לכלום לא יגיע!?
וכבר נמאס לי להתגעגע לבד
לימים של אז שהיינו כאחד.
ומה בעצם עליי לעשות ?
לעזוב לעולמים או להמשיך ולחכות?
זה כמו לבחור בין למות או למות
בשני המקרים הברירה - היא טעות.#
מחייכת אל האופק, רוצה חיוך בחזרה
לא רוצה שוב להרגיש את ההרגשה המרה.
כאשר אני תקועה בעבר חושבת עליך תמיד,
לא מצליחה להמשיך ורק בוהה בעתיד.
המחר מחייך וקורא לי אליו
בזמן שהאתמול מזכיר לי את כל הבטחותיו.
ושוב אותה פרשת דרכים
הברירה
למות או למות
הטעות.
###
וואיייי יפה שלייי
זה נדיררררר
מאמי הקטע הזה פשוט מדהיםםםםםםםםםםםםםםםם
את כותבת מ..ע..ל..ףףףףףףףףףף
חולה עלייךךך ביייבבב
דברי איתי בובי =]
רותמ י =]
עצובבב רצחחח אני מקווה שזה לא עלייך מאמי
ואם כן תוציאי את המוות מהקו מחשבה
אהבות יבואו בלי הפסקה
את רק בתחילת החיים
את כותבת ממש יפה אהבתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 18/11/2006) עצובבב רצחחח אני מקווה שזה לא עלייך מאמי
ואם כן תוציאי את המוות מהקו מחשבה
אהבות יבואו בלי הפסקה
את רק בתחילת החיים
את כותבת ממש יפה אהבתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😊
תודה יאפים שלי (:
##########
עוד תגובות ?!
פשוט מדהיםםםםםםםםםםםם
את בכלל רושמת מעלףףף
אל תפסיקי לרשוםםם
ואני פה בשבילךך לכל דברר
לפ יווווו
מור'צי 😊
דבר ראשוןן מדהים ומרגששש
ודבר שני מאמי אל תוותרי אפעם על מה שאת רוצה!
אם את באמת רוצה את זה את תשיגי את זה!! סומכת עליייייייך בובה...
בהצלחהההה
יווו אזה מתוקווותתת
תודה על התגובות יפות שלי ! (:
3333>
###
QUOTE (רותם-יוני @ 17/11/2006) וואיייי יפה שלייי
זה נדיררררר
מאמי הקטע הזה פשוט מדהיםםםםםםםםםםםםםםםם
את כותבת מ..ע..ל..ףףףףףףףףףף
חולה עלייךךך ביייבבב
דברי איתי בובי =]
רותמ י =]
מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
איזה צמרמורתת עברההה ביייי
אני כלכךך מזדההה עם זה!!!@@#%
יוני
ממממממממאאאאממיייי
איזה יפפפפפפפפההה
יאאא את כותבת פשוט מדהיםם
לאאבבב יאאא
-דניאלו'ש-
וואו זה כזה מוששלםם !!
כתבתת את זה בצורה כל כך יפהה..
מדהיםם [[:
תודה נשמממממממממוות ! (:
😊
אוווווווהבת ! #