כתבתי בשיעור שהיה משעמם=]]]
את שותקת , את בוכה
הוא שומע , הוא ידע
עוצמת עינייך ועפה לכוכבים
והם זורחים , ואת כאבך לא מבינים
ועוד דמעה חמה מתה בשפתייך , הקרות
ועוד צרחה נשמעת מתחת לכר , בלילות
ושוב עולה השמש , ולמשחק את חוזרת
את כבר לא כואבת , לא אוהבת
ושוב.....שותקת....
ועוש אחד....שאותו לא כ"כ אהבתי אבל לא משנה....
לפעמים מרגישים שהכל כבר נגמר
וללב כבר נמאס , הוא לאט נעצר
נשמעות צעקות , של בכי וכאב
וכואב לה כ"כ , כואב להתאהב
פתאום יש שתיקה , זה יכול לשגע
רוצה להגיד את מה שהלב כבר יודע
לה לא בגללו שהיא כ"כ עצובה
זה הלב שלא מרפה , זה כואב בנשמה
ולאט לאט לילדה ניגמרו הכוחות
ועם הכוחות נגמרו התקוות
ועכשיו , כשהלב כבר ויתר
היא עוצמת את עינייה , היא לא תיראה אותו יותר
תגיבו=]]]]]





