האם למרות הכל את עדיין אותי אוהבת?
בלילה חשוך וקודר.
נזכר אני בך, ובגללך נשאר ער.
אני חושב על כמה טוב היה לנו ביחד.
ואיך חשבנו שאני ואת זה לעד ביחד.
חייכנו חקנו פשוט התאהבנו.
אבל אם הייתה בינינו אהבה כזאת גדולה.
איך זה שאנחנו פשוט לא הסתדרנו.
כל פעם מחדש הייתה איזה שהיא מריבה.
גם עם אהבה וכיף הייתה גם אכזבה.
אכזבה עמוקה בתוך הלב שכל כך כאבה.
אני עדיין זוכר שישבנו על הסדין.
בדשא הירוק המדהים.
הסתכלנו לשמיים על העניים וחשבנו על החיים.
ששמת עליי את ראשך הנעים.
ושפינו נגעו ברכות.
הרגשנו שאהבה הזאת היא המציאות.
חשבנו שאהבתנו היא הכי ענקית.
אבל עכשיו דמעותינו ספוגות בתוך הכרית.
כואב לי הלב כי אותך אני אוהב.
כואב לך הלב כי את יודעת שליבי כואב.
שנינו רוצים באהבה אמיתית ועיתנית.
אך אין זה אפשרי עם כל מריבה שטוטית.
אולי יום יבוא ונתגבר,נהפוך לגדולים.
ונפסיק לריב כמו מטומטמים.
ואז אהבתנו מחדש תיפתח.
וממש כמו פרח באביב היא פשוט תפרח.
נהיה ביחד נחייך הצחק ונאהב.
אך בנתיים המציאות היא כל כך כואבת.
הלב נדקר לי ממש מלהב.
אני מקווה רק שאת עדיין חולמת.
שהאהבה שלי ושלך עדיין נמצאת באוויר.
שניפגש שוב ונמשיך את אהבתנו ואני אוכל לכתוב מחדר את השיר.
יאה איזה מרגשש אני כמעט בוכה פה
אתה כותב ממש יפה ומרגשש
יש לך את זהה נשמה(:
שבת שלום ואל תפסיק לכתובב אתה מוכשרר!
דביריייי אוו דבירוששששש 😉
איזהה שיררר מדהיםםם
טוב שלא בכיתי פה בכיתי היסטרי עודד רגעעעע חח
לאא באמתת שיר מרגיש ברמותתת
תמשיך לכתוב י'כישרון מהלךךך
33>
וואוו... ממש מרגש!!
אל תפסיק לכתוב.. (:
יאוווווווווווווווווו
דבריייי
זה שפוט מושלםםםם
מרגש ברמותתתתתתתתתתת
אתה פשוט מוכשר שזה אי אפשר לתארר
פשוט מקקסיםםםםםם
אל תפסיק לכתובבב
לפ יוווו
מור'צי 😊
דבירו'ש כמה אהבה יש בך ילדד
הלוואי שהיא תהיה טובה
תמשיך לכתוב יש לך כתיבה מרתקתתת
מתה עלייך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה רבה לכולםםםםם!!!!!!!!
איזה חמודים אתם פה חחחחחח!
וכן יש בי אהבה ענקית לתת השאלה למי 😕
אני בטוחה שתמצא אהבה מהר מאודד (:
QUOTE (או7טלי @ 18/11/2006) אני בטוחה שתמצא אהבה מהר מאודד (:
חחח מהפה שלך לבורא עולם אבל תודה=]
מממממש יפהה! רואים שזה בא מהלב
ואל תדאג מאמי תהיה בטוח שגם היא חושבת עלייך!
וו... בהצלחה 😉
מאמייי
איזה יפפפפפפפהה
ועצוביי
מקווה שיהיה לךךך טוובב=]]
אווהבבתתתת
-דניאלו'ש-
QUOTE (סקסי-ליידי @ 18/11/2006) מאמייי
איזה יפפפפפפפהה
ועצוביי
מקווה שיהיה לךךך טוובב=]]
אווהבבתתתת
-דניאלו'ש-
איזה חמודה תודה מתוקה=]
איזה יפהההה
ממש ממש יפה..
יש הרבה בנות שמחפשות אחד כמוך
חפש. . .