אמרת לי אז אוהב
ושיחקת לי בלב
פגעת בי
לא אכפת לך בכלל
מה אם הרגשות שלי
מה אם אהבה שלי
גרמת לי לאהוב
ואני רוצה לשכוח
לא נתת לי כבוד
וספגתי הכל בלי סוף
הגלגל עוד הסתובב
זה יכאב לך,
אתה תבכה, אתה תצעק
אתה תצתהר על מה שקרה
אבל אני לא יסלח.
רק הסתקל בך הזכיר לך
את אותו הרגע
שאני בכיתי אני צעקתי
ולך לא היה אכפת
הגלגל עוד הסתובב
זה יכאב לך,
אתה לא יודע כמה
גם לי זה יכאב
אני לא כמוך, ממש לא כמוך.
לא יכולה לראות אותך סובל
לא יכולה לראות אותך נפגע
כי אוהבת
מאמי..
את כותבת מדהייםם
יהיה טובב
מדהיייםםם
אל תפסיקי לכתובב
לפ יוווווווווו
מור'צי 😊
מאמי העיקר שתהיי חזקה
אולי הוא לא פגע בכוונה
ואולי כן אני לא יודעת
אבל אני חושבת שאם הוא באמת יודע מה יש לו בידיים
ומי את הוא לא יפגע בכוונה
תהיי חזקה מתוקה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
את כותבתתת מהמם תמשיכי לכתוב תמיד
מאמי יהיה טובבב והגלגל באמת עוד יסתובבבבב
תודה והגלגל באמת הסתובב זה שיר שרמתי אותו לפני הרבה זמן ורק עכשיו רשמתי אותו פה אבל תוד על התגובות והכל
יאא
מאמו'שש את כותבת מדהיםם
ברצינוותתת
אל תפסיקי לכתוב
פשוט מדהייםם
-דניאלו'ש-
תודה מאמי ותודה על כל שאר התגובות אולי פעם אחרת אני ישלך עוד שירים אם תבוא לי המוזה שבאה אלי כל ראש חודש