הגלים יאמרו לך,
כמה קשה להתנפץ,
הימים יספרו לך,
שהכול אצלהם חולף.
הלב יצעק לך,
מספיק להסתכל,
העיניים יעצמו,
כדי לא לייחל.
הציפורים יזמרו לך,
שהדרך עוד ארוכה,
הגשם ילטף אותך,
באיזושהי ברכה.
השמש תחזק אותך,
ותחמם,
כשהירח יאיר את דרכך,
הכול יהיה שומם.
הלב יחזור לסיבוב נוסף,
קדימה תסתכל,
העיניים יפקחו שוב,
מחכות הן לגואל.
ורק מלחשוב על אהבה,
המוח מאבד שוב תקווה,
ומאחורי אשליות,
הכול יכול לקרות.
---
יצא קצת צולע. כמוני בימים אלה.
מורנושששששששששששששש
מה צולע מה?!?!
רוצה מכוווווווווווווווווווות
זה משהיםםם
פשוט מדהיםםם
אתה בכלל רושם מושלם
אז אין מיליםם
אהבתי נ וראאא
אל תפסיק לרשוםםם
מור'צי 😊
צולעעעעעעעעע?!?!
ממשש לאאאאאא
אמאאא איזה כישרוןןןןןןן
איזה שיר מהמםם
איזה כתיבהה יפפפפפפפפפפפהה
אין אין פשוט א ה ב ת י
תתרום לי קצת כישרוןןן
חחחח=]
-דניאלו'ש-
צולע!??!? זה מדהיםם
מלא ברגשות אבל ממש עצוב
יש לך צורת כתיבה מרתקתת
אהבתיי תמשיכי לכתוב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אאחותת ששלל ההצווללעעותתתתתתתתת!!@$
זה מרגששש.. הראתי לי במסנג'ר ווככולי נ ד ה מ ת י!!@#
זה פפשוט מדהים,וואאין מה להוסיף..
חוץ ממך(!!!!!!!!),אאין שום דבר צוללע בשיר הזה~!#@
אבל אני לא צולע באשמתי!
מורן יש לך שם יפה.
QUOTE (asyourlove @ 17/11/2006) אבל אני לא צולע באשמתי!
מורן יש לך שם יפה.
בטוח?!!?!
אאתה לא העקום שבגללו נקרעה הרצועה?! 😛
חחחח תודה מאמיי😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מדהייייייייייייייייים!
תמשיכי לכתובב.. את מוכשרת ברמות!
אני בן, ותודה 😊
לאושרי- חח נקרעה הרצועה ברגל, אתה יודע איזה כאבים זה? וזה לא באשמתי😛
מממממממממהה שתגגייד!!!
אתה עדיין אחותי הצוללעת.. תרצה מה שתרצה,תגיד מה שתגיד!!