ואו..
אחחד הקטעים החזקקים שקראתי בתקופה האחרונה!
אהבתי כ"כ.. פשוט מ-ד-ה-י-ם!!
שמח שהצטררפת לאתר ובמיוחד לפורום הספציפי הזה!
אני אושרי,המנהל של הפורום.. אם יש בעיה,טענה או מענה.. אני פה,בשבילך!😊
תודה התענוג כולו שלי נחמד שיש מקום שאפשר לכתוב בו,
😊)
אם תיהיה בעיה אני ידע לאן לפנות
תודה.
מדהייייייייים
ממש אהבתייייי
אין מילים
כל כך נכוןןןן אל תפסיקי לרשוםםםם
מור'צי 😊
יאממהה
חזק ביותררר
העברת בי צמרמורתת
יש לך כתיבה מדהימההההה
-דניאלו'ש-
איזה חמודים תודה...
אני ישתדל להמשיך לכתוב.
כשיצא לי.
שבת שלום 😊
וווווווואי באמת מדהים! את כותבת ממש יפה