יאאאאא עצובב ... קצת מתסובךך חחח אבל בקריאה שנייה זה יותר מובן
את כותבת יאאאאפה מאמי 😊
באמת קשה להבין את זה מהפעם הראשונהה..
אבל ממש יפפההה
יאא איזה מרגשש
העברת בי צמרמורתתתתת
ממש מדהיםםםם
אני אוהבת ת'כתיבה שלךךך מאמיי
אל תפסיקי לכתוובב
מואאאהה
-דניאלו'ש-
צמרמורותתתתתתתתתת
קצת קשה להבין אבל מקריאה שניה הכול מסתדר
את רושמת מדהיםםם
אל תפסיקי לכתובבב
לפ יוווווווווו
מור'צי 😊