שוב ,אני כותבת לך
אתה המיועד שלי
שוב, אני כותבת לך
אתה האחד שלי
שוב ,אני כותבת רגשותיי על דף
ושוב ,אתה במחשבותיי ממשיף וצף
אתה החצי שמשלים אותי
אבל אתה ,גם ידיד שלי
תמיד היית החבר הכי טוב שלי
איך אפשר להגיד לידיד
במילים פשוטות מתמיד
שיקבל זאת באהבה ולא יעזוב
שישאר תמיד אליי קרוב
אוהבת אותך וחושבת מחשבות
רואה אותך תמיד גם כשעיניי עצומות!
וווווווווווווואאאאאאאאאאאאאאאאאאאיייייייייייייייי
נדירר מאמיי
את כותבת ממש ממש יפההההההההההה
אהבתי תקטע
יש לך כתיבה מדהימההההההההההההההההה
תמשיכי לכתובבב!
אוהבת
רותמי =]
תודה חמודדות..
אני כותבת פה מתי שיש לי זמן
יש לי עוד הרבה שירים שמפורסמים בשירים פה באתר
אוהבת אתכן3>
גלוש
מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
פשוט מקסים
אל תפסיקי לרשוםםם
אהבתי נוראאא
מור'צי 😊
איזה קטע חזקקקקקק
יאאאאאאאווו
אהבתיי אהבתתייי
כישרונית ברמוווווותת
-דניאלו'ש-
איזו מדהימהה שיר מדהיםם
מלא באהבה ורגשש
אהבתיי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
וואייי מאמי מרגש ואני הכי מבינה אותך בעולםםם
גמני רציתי את הידיד הכי טוב שלי...
וכן זה קשה שאתה עם מישו כל הזמן ואתה יודע שהוא לא שלך
אבלללללל... תחשבי על זה שלפחות הוא איתך לא?! זה עדיףף מאשר כלווום...
תשדלי לראות הכל בצורה חיובית לפחות=] בהצלחהה