בנוות אני רוצה לסגור ת'סיפור הזה.. לא בטוח.. אבל יש לי כבר המוןן זמן רעיות לסיפור ומה שהולך להיות בו זה משו יפה.. אז אני יפרסם ת'התחלה אני לא סגורה על התחלה כזו אז תגידו לי אם כדי אותה או שאני יתחיל אחרת (: מקווה שאהבו (:
מחסום אהבה
"נוו בואיי כבר!!"
"פאק שניהה נוו קיבלתיי מכה =["
"כרגייל"
"ביצ'"
"חחח טוב ניראלי לא יזהו בנינו.. תראי אותך בדיוק כמוני! קוקו גבוהה, אותם בגדים מזל שיש ת'הבדלים בפוניי"
"חח ברור אבל אני יותר יפה (:"
"היית מתה"
"חח באוו שתיכן אותו דברר"
"לאא לי יש ת'נקודה"
"=\ נו אז מהה"
----
מה הולך פה?!
שיבוש שלי ושל אחותי התאומה :]
היוםם אנחנו מתגייסות! =]
בנות 18 ,
גרות באילת לא עשירות אבל ממש לא חסר כסף (: (5.5.5)
שיער חום חלק גולש , מדורג - לי פוני לצד ולאחותי רגיל (:
קוראים לי רוני ולאחותי זוהר..
הדבר היחידדד שמבדיל בנינו זה שלי יש נקודת חן קטנה כזו יפה ליד לעין חח כל הזמן
חח היא תמיד כועסת שלה אין..
נוו טוב מה לעשות.. אני יותר גדולה בשתי דקותת 😛
אני ורוני זה שני עולמות שונים..
אני אוהבת לבן!? היא תאהב שחור ככה זה..
כמעט הכל ההפך.. וזה מה שמייחד אותנו
רוני תמיד הייתה מסתבכת והכל ..
היינו מסתובבים עם אותם חבר'ה > היא המשוגעת
ואני?! אני אפילו לא יודעת! גם משוגעת אבל אצלה זה שיגעון לא רגיל..
היא רואה מישו חתיך ברחוב?! צביטה בתחת או פשוט באה אומרת לו שהוא חתיך ומנשקת..
.ככה היא.. וזה מה שאני לא אוהבת אצלה..
אצלה הכל סטוצ'ים לא היה לה חבר פחות משבועיים .. שרמוטה קטנה (;
אבל אני אוהבת אותה בכלל מצב.. היא אחותי ויש לה אופי מדהים..
היא תעשה הכל בשביל חברות וידידים שלה.. וכמובן בשבילי (:
אני?! גם לא עד כדי כך רגועה כזו ושקטה.. גמלי יש ת'קריזות שלי!
מה שכן.. אני לא נכנסת עם כל אחד שאני לא מכירה למיטה.. היה לי אפילו בכיתה י' חבר שנה..
בסוף זה לא הלך ועכשיו אנחנו ידידים טובים..!
אני לא בתולה, אבל הפעם הראשונה הייתה שנה שעברה והיא רק מאהבה..
לעומת זאת.. זוהר מגיל 16 כבר לא בתולה.. אבל זה גם היה מאהבה ככה היא אומרת :\ למרות שהיא הייתה עם אותו אחד שבועיים.
אני לא אוהבת אף אחד.. זוהר? אוהבת 70..
----





