הצעת לי להתחיל איתך קשר חדש
אמרת לי שליבך רק לי שייך
אמרתי שלא אכפת לי לנסות והסכמתי
הסכמתי, למרות שאותך לא אהבתי
אמרת שאתה אוהבת בכנות--האמנתי
ויום אחד הבנתי שבך התאהבתי
היית מתקשר ושולח הודעות
ואני גם סיפרתי עלייך לחברות
הן אמרו לי לשמור עליך
שבנות אחרות לא יקחו לי אותך
ואני לא הקשבתי, לא חשבתי שמשהו כזה יקרה
ולהן אמרתי שאנחנו מאוהבים וכלום לא ישנה
כל כך האמנתי בך שלא תבגוד בי
סמכתי על הבטחותיך שתמיד תאהב רק אותי
אבל כנראה טעיתי שסמכתי עליך כל כך
הייתי תמימה והשתכנעתי מיחסך הרך
התעלמתי מפגישותיך הרבות עם האקסית
למרות שכולם ידעו שהיא מטריפה וסקסית
לא חשבתי שתחזור להלך אחריה כמו עיוור
לא שמתי לב שליבך רק אודותיה מהרהר
ואולי, אולי בעצם כן שמתי לב
ואולי רק רציתי מכך להתעלם
אז העברתי, שתקתי, ה-ת-ע-ל-מ-ת-י
לא רציתי להודות שממך נפגעתי
כן, ממך! נפגעתי שוב..
למרות הבטחותיך שאליה לא תשוב
ועכשיו, עכשיו ליבי שוב שבור
נמאס לי, נמאס לי שתמיד ליבי כאוב
למה אתה כל הזמן רק מבטיח?
הרי אתה אף פעם לא מקיים!
אתה מנסה תמיד את הכל להשכיח
מה אתה לא מבין ת'כאב?! ליבי מ.ד.מ.ם
אתה ידעת שכבר פגעו בי
והבטחת לנגב את דמעתי
אז הנה אני כאן בוכה בלעדיך
היכן אתה? זה הכל אשמתך!
אני כבר לא רוצה שתחזור
אפילו שבלעדיך הכל כ"כ אפור
הבנתי שבחיים כולם נפגעים
אבל עם הזמן מתבגרים ומתחזקים
ועכשיו? כבר אין לי בעיה להודות, נכון.. נפגעתי..
נפגעתי כשעזבת אותי וחזרת אליה.. מ ת ת י
אתה זה, אתה זה שהרגת אותי
אז תודה רבה לך "אהובי" ...
-דניאלו'ש-
דייי מאמי אל תהיה עצובה בגללו וואללה הוא לא שווה כלום!
ילד שבוגד הוא לא גבררררר!
את תמצאי אחד שבאמת שווה אותךךךךךך
בהצלחה בובהה ותמיד פה=]
😢 😢 😢 יווו זה כלכך מרגש ועצוב
אני מקווה שיהיה לך רק טוב חמודה
את נשמעת אחת שווה כל טיפת אהבה ואני מקווה שתהיי מאושרת שוב בקרוב
יוני
QUOTE (אוהבת-וכואבת @ 13/11/2006) דייי מאמי אל תהיה עצובה בגללו וואללה הוא לא שווה כלום!
ילד שבוגד הוא לא גבררררר!
את תמצאי אחד שבאמת שווה אותךךךךךך
בהצלחה בובהה ותמיד פה=]
צודקת מאמי
אבל קשה...
מווווואהה
-דניאלו'ש-
QUOTE (ymwd @ 13/11/2006) 😢 😢 😢 יווו זה כלכך מרגש ועצוב
אני מקווה שיהיה לך רק טוב חמודה
את נשמעת אחת שווה כל טיפת אהבה ואני מקווה שתהיי מאושרת שוב בקרוב
יוני
תודה מאמי שללי =]
מוואאההה
-דניאלו'ש-
עצובבבבבב אבלמדהיםםם
פשוט מרגששששש
את רושמת מדהיםםםם!!
אל תפסיקי לרשום פשוט מקסיםם!!
לפ יווו
מור'צי 😊
QUOTE (פיקולו @ 16/11/2006) עצובבבבבב אבלמדהיםםם
פשוט מרגששששש
את רושמת מדהיםםםם!!
אל תפסיקי לרשום פשוט מקסיםם!!
לפ יווו
מור'צי 😊
תודה חייםם =]
לאב'תךךך
-דניאלו'ש-
בוגדד=[[
מסכנונהההה=[[[
תיהיי חזקהה את תעברי את זה....
אוךךך מזכיר לי את אחותי רק שהיא עיוורת והיא לא מקשיבה שהוא לא אוהב אותה..
בקרוב חבר שלה יילך למישי' אחרת ויעיף אותה אפילו שהיא שרופה עליווו...
כפרעע אני חושבת שכדאי שתיצאי שתנסי להכיר אחרים לדעתי מפשר הרגשה חבל"Z...=]]
QUOTE (ymwd @ 13/11/2006) 😢 😢 😢 יווו זה כלכך מרגש ועצוב
אני מקווה שיהיה לך רק טוב חמודה
את נשמעת אחת שווה כל טיפת אהבה ואני מקווה שתהיי מאושרת שוב בקרוב
יוני
מאמי את מקסימה כתבת עם מלא רגש
וטוב שאת מוציאה את מה שעובר עלייך
אל תהיי עצובה יהיה טוב את תיראי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (13מאוהבת @ 16/11/2006) בוגדד=[[
מסכנונהההה=[[[
תיהיי חזקהה את תעברי את זה....
אוךךך מזכיר לי את אחותי רק שהיא עיוורת והיא לא מקשיבה שהוא לא אוהב אותה..
בקרוב חבר שלה יילך למישי' אחרת ויעיף אותה אפילו שהיא שרופה עליווו...
כפרעע אני חושבת שכדאי שתיצאי שתנסי להכיר אחרים לדעתי מפשר הרגשה חבל"Z...=]]
אני יוצאת מאמי אבל תמיד כשמישו אחר בא
אני ישר עושה השוואה ביניהם וככה זה מזה קשה..
יהיה טוב בעז"ה...
אווהבתת
-דניאלו'ש-
QUOTE (נאפי @ 17/11/2006) QUOTE (ymwd @ 13/11/2006) 😢 😢 😢 יווו זה כלכך מרגש ועצוב
אני מקווה שיהיה לך רק טוב חמודה
את נשמעת אחת שווה כל טיפת אהבה ואני מקווה שתהיי מאושרת שוב בקרוב
יוני
מאמי את מקסימה כתבת עם מלא רגש
וטוב שאת מוציאה את מה שעובר עלייך
אל תהיי עצובה יהיה טוב את תיראי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה אמי שלי
אני מקווהה...
מוואההה
-דניאלו'ש-
מהמם עצוב מרגש ... אהבתי מעוד.
חוץ מזה אל תהיי עצובה בגלל המשמו האדיות הזה שבגד כי גברים כאלה לא שווים אפילו הנזלת שלך 😉
QUOTE (סופרמאמי @ 17/11/2006) מהמם עצוב מרגש ... אהבתי מעוד.
חוץ מזה אל תהיי עצובה בגלל המשמו האדיות הזה שבגד כי גברים כאלה לא שווים אפילו הנזלת שלך 😉
חחחח
תודה מאמו'ששש
-דניאלו'ש-