הנה אותו חיוך
החיוך שמופיע על פניי כשאני רואה אותך
כשאני חושבת עליך
הנה אותו מבט
אותו מבט שאתה תמיד שולח
הנה אותם מילים
אותם מילים שבעצם לא אומרות כלום!
אותם מילים שאתה אומר תמיד
אני כבר יודעת מה תגיד
מה תאמר
מה תשעה
מה תראה
מכירה אותך קצת זמן
אך מה שהעברת בי באותו הזמן הזה
אך אחד לא העביר בי לעולם.
אני מגלה דברים חדשים
חווה אותם
אני מגלה תחושות חדשות
מרגישה אותן
אני מגלה אהבות חדשות
אוהבת אותן
אני אוהבת הכל
למרות זאת פוחדת
אני חוששת
ויודעת שיש ממה.
הרי אתה פחדן, אתה לא מסוגל להגיד לי בפנים
את מה שבאמת יש לך בפנים.
מה אתה מרגיש
מה אתה חושב.
מאחורי מסך אומר לי הכל, אבל בארבע עיניים אתה חוזר לעצמך,
ואז זה מגיע..
אותו החיוך
אותו המבט, שמשמשים אותי במקום מילים
ואומרים לי, פשוט אומרים לי הכל!
ואוווווווווווווו מדהיםםם!
מאמי אם את יודעת שלו יש משו אליך והוא לא מסוגל לעמוד בפנייך ולהגיד לך
אז...
לכי אליווו דברי איתוו ותגידי לו שיש לך משו אליך ותשאליי מה הוא רוצה ממך!!!
בהצלחחחחחחחחחחחחחחה ותמיד פה😊
^
תודה בובייי שמחה שאהבתתתת..
ויש המון סיבות שבגללן אני לא יכולה להגיד לו..
עכשיו הוא גם מתחיל לשחק איתי משחקים מפגרים..
אנחנו מתנהגים כמו ילדים בגןןן
טוב לא רוצה לחפור לך בובי.
כנסי אליי לאייסי אם באלךך
רותמי =]
אה.. ואני מחכה לעוד תגובותתתתתתתתתתת
את כבר יודעת מה אני חושבת על הכתיבה שלך
ובובי
שוב,
הזדהתתתתתתתתיי !
=|
אני אוהבת אותך
דברי איתי, ותעדכני !
אני רואה שיש במה.
אוהבת הכי שיש אחותי
3> מווווווואה
אוחח כמה אני מזדהה :||
קטעע מהמםם !
יש לך כתיבהה מדהימהה ((:
אוהבתת
ליאני 😊
יאאאאא רותם מאמי זה מהממממממם!
ואל תוותרי נשמה שיל אם את חושבת שבאמת יש לכם סיכוי
תהיי בוגרת ותילחמי!
זה ממש יפה מקווה שיהיה לך רק טוב כי מגיע לך יפהה שלי לאבבבבבביו
אויי איזה בובוותת אתןןן
תודה רבה רבה לכןןן
שמחה שאהבתן את השיר הזה..
טוניטה- תודה בוביי
מוואאאהה
רותמי- נעלמתת תאחתתתתתתת
מגעילההההה שנים לא דיברנווו שלחי הודעה מדיי פעם מאמי..
וכה יש לי מלא לחפור לך ולעדכן אותךךךךךךךךךךךךך
אוהבתתתתתת אותךךךך המוןןןןןןןן
ליאני- תודה בוביי
שמחה שאהבתתת
ואת מדברת איתי על מוכשרות??
את הכי מוכשרת בעולם מאמיייייי
מווואאהה
אוהבת =]
יעלי- תודה מותק..
שמחה שאהבתת
ותראי הסיפור דיי מרוכב..
קודם כל הוא בנאדם מזה לא רציני..
ואם אני יל ךלדבר איתו הוא יחשוב שאני צוחקת איתו או משהו..
חוץ מזה שאני לא בטוחה שיש לו רגש אליי או משהו..
הוא באלי ברמיזות או בדברים לא רציניים כככה שאי אפשא לדעת..
לא רוצה סתם ללכת ולהיפגע או משהו כזה..
אם הוא באמת רוצה אותי הוא יבוא אליי ולא יחכה שאני יעשה משהו..
תודה בוביי..
אוהבת אותך המוןןן
רותמי =]
איזה יייייפפפפפפפהה
אההבבתתתתתתתיייי
יש לך כתיבה מ-ד-ה-י-מ-ה באמאא
-דניאלו'ש-
רותמיקקקקקקקקקקקקקקק
אני פשוט בשוק ממך כל פעם מחדשששש
כאילו אין לי כבר מילים
נשבעת לך!
אין פשוט אין
כל מה שאני יגיד זה דברים שאמרתי ולא השתנו
אלה נעשו התעצמווו
פשוט מקסיםםםםםםםםםםםם!
את פשוט מוכשרתתתת
אל תפסיקי לרשוםםםםםםם
אהבתי נוראאא
מואהההההההההההה
מור'צי 😊