בלעדייך //
החיים נמשכים קשים וקלים
בלעדייך ילדה הדברים פה שונים
העננים בצורות של לבבות שבורים
הקור שבחוץ חודר לבפנים
מבקש עוד דקה אותך לחבק
רק עוד פעם אחת לנשק
סופר את השעות והימים
כי בלעדייך ילדה החיים פשוט ק-ש-י-ם
( 😢 😊 אבל יהיה טוב אנשיםםם > מקווה )
מזה מקווה שיהיה טובב??
בטח יהיה טוב מאמייי
מותקק?!
אמרתי לך כבר מה שאני חושבת על הקטע הזה
הוא מהממםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
ואתה עוד אומר שאני מוכשרתת???
הא?!?!
נדיר מאמיי
אהבתי מאוד מאוד מאודדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד
חולה עליךךך
ותשמור על קשר..
מווואאהההה
רותמי =]
QUOTE (Guest @ 12/11/2006) מזה מקווה שיהיה טובב??
בטח יהיה טוב מאמייי
מותקק?!
אמרתי לך כבר מה שאני חושבת על הקטע הזה
הוא מהממםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
ואתה עוד אומר שאני מוכשרתת???
הא?!?!
נדיר מאמיי
אהבתי מאוד מאוד מאודדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד
חולה עליךךך
ותשמור על קשר..
מווואאהההה
רותמי =]
יוווו מתוקה איזה כיף לשמוע =] דווקא חשבתי שזה לא משו
תודה על הכל מאמיי =]]!! חולה עלייך
יוניייי
מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
ואני מקוווה[?!] בטווווווווחה שהיא תבין מה היא מפסידה!!
כואב כואב כמה כאב יש לכל אחד
יהיה טוב הבטחה שלי
ומהממם אתה כותב=]
תודה לכולם =] הגעתי להחלטה להמשיך הלאה
מהיום אני אהיה שמח =]]
יאא
איזה מדהיםםםםםםם
אתה כותב מעלףף
אהבתתייי
ובאמת יהיה טווב =]]
-דניאלו'ש-
ברוכה הבאה לפורוםםם הספציפי הזה!
ככול הכבוד על הכתיבה.. ממש אבל ממש יפה!
תמשיך לכתוב ובחיים,אבל ב-ח-י-י-ם,אל תזלזל במה שאתה כותב!
ווגגם,לעעולם אאל תפסיק לשתף אותנו! ;]
מאחל לך את ככול ההצלחה והטובב בעעולם!
QUOTE (טוניטה @ 14/11/2006) מדהיםםם
מסכימה עם אושריי
מה חדש?! 😛
חחחחח...סתם,סתם! 😂
מדהיםםםם !
אתה כותבב פשוטט מעלףף !
ממש מוכשרר..
מי המפגרת שלר רוצה מישהו שכותב ככה ?!
אני בטוחה שבקרוב היא תבין מה היא מפסידהה..
שיהיהה לך הכי טוב שיכול להיותת
ואף פעם אל תפסיק לכתובב !
ליאני ((: