וואו זה פשוט מדהים
מהמם
עברה בי צמרמורת שקראתי את זה
תמשיכי לכתוב תמיד
מואאאאה
נדירררר
שנינה יפיופי שליייי
גאד איזה כתיבהההההההההההההההההההה
ראסמי אני אומרת לך
זה היה רגע נדיר הא?!
איזה כיףף ללךךך
הכי שמחה בשבילך בעולם יפה שלייייייייייייייייייייייייייייי
איזה חמודייי הואאאאאאאאאאא
חח טוב אני? אמרתי לך מה אני חושבת כבר על כל זה..
אז..
יש לך כישרון ענק!!
מובןןן??
אהבתי את הקטעע נורא נורא נוראאאא
מושלמתת שליי???
דברי איתי נדירה שלי!!
מוואאההה
אוהבתת אותךך בובייי
רותמי =]
וואווווו תודההההההה
לכןןן מדדדהימותתת
אוההבתתתתת המוןןן
מווואההההההה
מדהיםםם [[:
יש לך כתיבהה אחת הנדירות !
תודה בוובותתת שמחה שאהבתןן
מוואהההההההההה
אוהבתתת
ווווווווווווווואאאאאאאאאאוווווווווווווווו
אייזההה מדהיייייייםםםםםםםם
קודם כל לא יצא בכלל בכלל מכוערר
דבר שנייייי יצאא מדהים ביותרררר
דבר שלישיי אני שמחה שאת מאושרתת
דבר רביעיי אני עפתי כי חפרתי לך חחחח =]
מואאאההה
-דניאלו'ש-
QUOTE נדירררר
שנינה יפיופי שליייי
גאד איזה כתיבהההההההההההההההההההה
ראסמי אני אומרת לך
זה היה רגע נדיר הא?!
איזה כיףף ללךךך
הכי שמחה בשבילך בעולם יפה שלייייייייייייייייייייייייייייי
איזה חמודייי הואאאאאאאאאאא
חח טוב אני? אמרתי לך מה אני חושבת כבר על כל זה..
אז..
יש לך כישרון ענק!!
מובןןן??
אהבתי את הקטעע נורא נורא נוראאאא
מושלמתת שליי???
דברי איתי נדירה שלי!!
מוואאההה
אוהבתת אותךך בובייי
רותמי =]
פשוט מקסיםםם
אל תפסיקי לרשוםםם
אוהבתך הכי שישששששש
דבריתיי
מואה ענקיתתתתתתתתתתתתת
מור'צי 😊