מה עושים כשהראש לא מתפקד?
מתאמצים מתאמצים וזה שוב ושוב פעם כואב..
ורוצים להצליח ומנסים ומשקיעים..
אבל אם כל הניסיונות לא מצליחים.
ורוצים להראות לכולם.. שכן, כן יכולים..
ורוצים לחזור לתפקד כמו בימים הקודמים..
אבל מה בעצם גורם לכל זה?
זה השתנה תוך שנייה..
אולי זה הלב השבור, שכל פעם ממשהו אחר נפגע?
מה עושים? מה עושים כשרוצים!?
מה עושים כשרוצים אבל לא מצליחים?!?!?
😢 איזה עצוב
אופפ 😢
אל תשברי כפרה
זורי מדהימה שלייי!
את צריכה לעזור לעצמך להתגבר כמה שזה קשה לך
ואני מאמינה שזה קשה מאוטד אל תתני לעצמך להישבר
בטח שלא בגלל אפחד שלא שווה את זה
כי הכול תלוי בך את נותנת לעצמך כוח להמשיך הלאה
לא להישבר לא לוותר!!
אל תאבדי את התקווותתת כי מה אנחנו בלעדייהם
ובטח שאל תמחקי את החיוך
מישהוא עוד יכול להתאהב בוווו
אוהבתךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ופה בשבילךךך לכל דבר ,דבריתי באייסי
לפ יוווווווווווווווווו
ואת יכולהההההה!! מאמינה בךךך
מור'צי 😊
זה לא בגלל מישהו...
אני לא יודעת מה יש לי.. =[
איזה יאאפה מה שכתבת..
אבל גם עצוב.. :/
שאלה קשה...
מקווה שתעברי ת'מצב הזה מהרר=]
-דניאלו'ש-