את רוצה לעזוב
אבל הלב לא נותן ללכת..
את רוצה לברוח..
אבל הלב מפחד..
נמאס לך מהרעש נמאס לך מהעומס
זה נהיה כל פעם יותר ויותר כואב.
את כל כך רצית בזה! כל כך קיווית וציפית
אבל את לא יכולה יותר זה לא מה שרצית.
ואת מפחדת להתחרט ואת מפחדת לפגוע..
זה לא עוזב זה יושב על הלב זה לא נותן מנוח.
אני לא יודעת מה אני רוצה בעצם.
הם סתם יפגעו..
אני לא יכולה יותר זה סתם קשה..
בדיוק ההפך ממה שאחרים ציפו.





