אני נמצאת בתוך סופה
סופה של רגשות ואהבה
אני כאן בלעדיך
אך עוד חולמת עליך
על זיו פניך היפות
ועל שפתיך האדומות והמתוקות
אני כל כך מתגעגעת אליך
לעולם לא אוכל להמשיך בלעדיך
כמה שעליתי? נפלתי
כמה שניסיתי? התייאשתי
כל הזמן הזה רק אותך אהבתי
ואתה, פשוט עזבת לך
הותרת אותי פצועה ומאוהבת בך
ליבי נשרף, הכאב כה גדול
שוב מסנה לעלות אך גורלי הוא ליפול
מה אעשה בלעדיך בחיי?
זקוקה לך עד בלי דיי
כל כך קשה שאתה לא לצידי
מסתכלת במראה ולא מזהה את עצמי
האם באמת השתניתי כמו שאמרת?
או שאולי זה אתה הישתנת?
הייתה בינינו אהבה מדהימה
לא מאמינה שככה היא נגמרה
כל התמימות שהייתה בינינו אבדה
ועכשיו? עכשיו אין כלום.. גם לא אהבה
אך עדיין חולמת עליך
ועדיין לא יכולה בלעדיך
אך בתוכי נמצאת עדיין אותה סופה
אותה ספות רגשות, שהפרידה אותי ממך..
=\
-דניאלו'ש-
מדהיייםםם
את פשוט רושמת מעלףףף
אהבתי נוראאא
ואל תידאגי יהיה טוב מאמי הכול לטובה
תמשיכי לחייך זה הכי חשובב
ואם את צריכה משהוא אני פה בשבילך
תמידד
מור'צי 😊
QUOTE (פיקולו @ 11/11/2006) מדהיייםםם
את פשוט רושמת מעלףףף
אהבתי נוראאא
ואל תידאגי יהיה טוב מאמי הכול לטובה
תמשיכי לחייך זה הכי חשובב
ואם את צריכה משהוא אני פה בשבילך
תמידד
מור'צי 😊
תוודה חיייםם שלליי
מוווואה
-דניאלו'ש-
QUOTE (LooVee @ 11/11/2006) כתיבה מדהימה!
תודה מאמו'ששש
מוואה
-דניאלו'ש-
מדהיםם ואל תדאגיי הוא יבין טוב מאוד מה הוא הפסידדד
ותיזכרי תמיד "היה וטוב שהיההה!" לפחות זה לא?
מה היה עדיף שלא יהיה בכלל או שיהיה ויגמר?!
QUOTE (אוהבת-וכואבת @ 13/11/2006) מדהיםם ואל תדאגיי הוא יבין טוב מאוד מה הוא הפסידדד
ותיזכרי תמיד "היה וטוב שהיההה!" לפחות זה לא?
מה היה עדיף שלא יהיה בכלל או שיהיה ויגמר?!
ואללה אני כבר לא יודעת מאמיי.. =\\
אבל יהיה טוב בעז"ה
תוודדהה חולה עליייךךך
-דניאלו'ש-
מהממםם !!
יש לך כתיבה מדהימהה !
אהבתי ((:
יאא עצוב 😢
אבל מאמי מי שהלך על 2 יחזור על 4!!
אני בטוחה שאת כן יכולה בלעדיוו תנסי כמה שיותר להחזיק מעמד
אני יודעת שזה קשה אבל זה יקרה נשמהה!
את כותבת מדהים ואני מטצערת לשמוע שכואב לך
מקווה שיהיה בסדר ותהיי מאושרת..אוהבת 😊
עם כולםםםם
יהיה טובב
את כותבת מדהיםםם
תווודדההה נשמווווותתתתתת
אווהבבבתתת
-דניאלו'ש-