ושוב המלח על גבי פצעים פתוחים,
שורף ומכאיב,מבפנים!.
העצבות שוב שולטת,
עצבות על זה שאת פשוט ל-א קולטת!.
שפוטה שלו,שפחה שלו.
אוי,את הכול שלו!.
לא שמה לב שהוא משחק,
שוב עושה כול מה שהוא רק מבקש!.
שימי לב גם אליי,
שימי לב לרצונותיי.
גגםם אני ה-ב-ן שלךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך!!!!!! 😕
😊 סעמעמעמק..
מאמי..
מה קרה?
אתה רוצה לדבר?
לא,לא...
תודה טניה!
סתם פרקתי..
אושרי מאמי
בזמן האחרון לא יצא לנו לדבר
לא הבנתי בדיוק מה קרה אבל מה שכן הבנתי שזה קשור
לאמא ואלייך לא?!
צודק,כל אחד זקוק לתשומת הלב של אמא
כי אין כמוה לא?
תנסה להבין שיכול להיות שהיא עוברת תקופה קצת קשה
וצריך להבין עם כל מה שזה גורם
שאם נראה לך שהיא נותנת תשומת לב לאחים שלך יותר מלך
תדברו על זה אני בטוחה שזה הסתדר לך
כי אין ספק שאמא שלך אוהבת אותך מאוווודד
רק לא יוצא בזמן האחרון לתת את תשומת הלב המיירבי
תדבר איתי באייסי מאמי
ואל תתיאש הכול לטובה והכול יכול להשתנות
תשמור על החיוךךךךךך
לפפפ יווווווווו
מור'צי 😊
מאמייי..
פריקה כואבת ומרגשת
אם אתה צריך לדבר אני פה : 338021618
אווהבתת
-דניאלו'ש-
תודה מתוקות שלי..
דניאל,הוספתי אותך..
ומורצ'יק שלי.. תקופה קשה עוברת על כולנו במשפחה..:\..
ואת יודעת במה זה קשור..
אבל השיר הזה בא מעצבים,מעצבות אמיתית..
ולא על הנושא שאת חושבת.. היא פששוט שפחה של אחי,
עושה כול מה שהוא רק מבקשש.. וזה בא על חשבוני וכבר כ"כ נמאס מזה!
אני אדבר איתך בהזדמנות.. מצטער שלא עניתתי,בכלל לא הייתי על המחשב..
תודה על הדאגההה,חלונית ששלי!
אושרי מה קרה?
אם אתה רוצה לדבר על זה...
אתה יודע איפה למצוא אותי