אווו ממש יפהה
מה קרה מאמי?@?@!
מדהיםםםם..
את רוצה לספר מה קרה?
פשוט מקסיםםםםם!!!!
קרה משהוא?
אם את צריכה משהוא אני פה שבילךךך
מור'צי 😊
וווווווואאאווווו
איזהה יפפפפפהה
מרגשששש
קרה משוו מאמייי?
את יכולה לדבר אם בא לך =]]
מואאה תרגישי טוובב
-דניאלו'ש-
תודה.
ואכן כן.. לא הייתי רושמת את זה מבלי להרגיש את זה
האמת היא שאני לא רושמת כל מיני שירים כאלה
אני לא כותבת או משהו
אבל אז ישבתי ופשוט היה לי על הלב אז כתבתי..
לצערי 😢