חברה לא יודע מאיפה באה לי ההשראה אבל בא לי לכתוב משהו מרגש מאוד שישאיר אותכם עם פה פעור אז אני פשוט יכתוב ושבת שלום לכולכן אתן פשוט הכי חמודת בעולם אוהב אותכן
הנה אנחנו כאן
חולקים את חיינו אשר לשמיי הארץ מגיעים
שמיים שבה נמצאת הקשת בענן
עם הצבעים הכי יפים כאשר מתערבבים
ממש כמו שבן ובת הופכים לזוג אוהבים
שתיכם קיבלתם את הכוח לנצח
והגעתם למקום הכי גבוהה ברמת האהבה
אז תמשיכו למצוא את ההשראה לנצח
כדי שתמיד תוכלו להגיד שנינו זה ביחד
שנינו זה אהבה שגורמת לי ולך להיות כאחד
אז אל תשכחו את ההשראה של האהבה
במקום שממנו זה בא
מתוך הלב החם והרך
שרק משם אתם אומרים אני אוהב/ת אותך
כל מי שינסה להפריד ביניכם לעולם לא יצליח
כי האהבה שלכם חזקה יותר מכל דבר
אהבה שלכם תימשך להישאר לנצח
הצלחתם לעבור את הרגעים הטובים והרעים
פתחתם את לבבכם לרגע של האהבה
הגעתם להזדמנות לגעת בלבבות הפתוחים
בלבבות שאותכם לאהבה מתוקה מקשרים
נתנו אחד לשני את הכל
ולמי שניסה להפריד עשינו עול
אז למה אחרי הכל זה צריך להיגמר
חשבתי שאנחנו בחלום רוצים להתעורר
עכשיו כל אחד הוא בודד בדרכו שלו
מתעופף לו אל השמיים הכחולים
בוחר את הדרך שבא רוצה לעוף ליבו
אם היינו משארים את השוני מאחורינו
אני ואת היינו חיים עכשיו לעולמים
אתם יושבים על המיטה עם ראש מורד
וליבכם מרגיש בתוצאות לבד יש בכם פחד
אז למה מלאכי האהבה צריכים לבכות
איך זה שככה האהבה שורדת רק בכאב ובצרות
למה זה פשוט לא יכול להיות כמו בגן עדן
שמח ויפה לא כמו כאן
שעצוב ונורא כל כך
עכשיו לא אוכל להגיד לך שאני אוהב אותך
למה הדמעה הזאת נופלת מעיניי
מבלי שאני רוצה לבכות עלייך אהבת חיי
למה תמיד סופה של האהבה הכי מדהימה
הוא הסוף הכי מר שיכול להיות לאהבה מתוקה
שמרו על אהבתכם על תוותרו עליהם
החזיקו בהם חזק אמרו את רגשותיכם
ואולי אהבתכם תקשר אותכם בתור אחד
ושניכם תיהיו מיועדים זה לזו לעד.





