בית א':
ריח של גשם,
זיכרונות ישנים,
הכל טרי כמו בפעם הראשונה,
כמו התחנה הישנה,
שוקעת במחשבות,
על אותם רגעים,
הגעגועים מציפים.
פזמון:
מנסה להדחיק מנסה למחוק,
הטעם נשאר בפי כה מתוק,
אתה חקוק בליבי,
בית ב':
ריח של גשם,
זיכרונות ישנים,
הלב צורח לשחקים,
ואפילו לשכנים זה לא מזיז,
מרגישה בתוך תהום,
בורחת מהכל ומכולם.
פזמון חוזר.
בית ג'
ריח של גשם,
זיכרונות ישנים,
רגשות שאסורים,
אך אני תוהה מה זאת בכלל אהבה.
פזמון חוזר.
יש לזה גם לחן (:
מה זעתכם?!





