הכל חוזר שוב
מתחילה מההתחלה
את אותו רגש אני מרגישה
פותחת דף חדש
לא יודעת אם כדאי לוותר
או פשוט לחכות שמעצמו זה יגמר?
רוצה שתדע
רוצה שתשמע
והנה זה שוב קורה
אותו רגש מתבצר לו בלב
לא רוצה כאב
אני מפוחדת
אני חוששת
אך בעיקר? מתרגשת
מתרגשת מההתחלה הזאת
הלוואי והיא תהיה אחרת
שונה מכל הפעמים
שגם אתה תרגיש את אותם הדברים..
רוצה לצעוק
אך שותקת
רוצה לראות
אך מתעוורת
רוצה להרגיש
אך מפחדת
רוצה לאהוב
אך באותו זמן כואבת
רוצה אותך כאן איתי
רוצה שתהיה שלי
הלוואי שהיית יודע
אם היית שומע
ממ אין לי מושג מאיפה זה באלי..
מקווה שאהבתםם =]
וואוו זה מדהיםםםם [[:
יש לך כתיבהה מעלפתת !!!
כמה זה נכוןןן =[
מהממםםם..תמשיכי לכתובב מאמיייי
בננוותת
תודה רבה לכן..
שמחה שאהבתןןןן
מוואאההה
אוהבת את כולכןןן
*שבת שלום*
רותמי =]
בטח שאהבנווווווו
את כותבת מדהיםםםם
ואוווווווווווווווווווווווווווווווווו
פשוט מדהייייייייייים!!!
אין את כזאת מוכשררררררררת
אהבתי נוראאאאאאאאאא
אין מיליםםם!!!
מואה ענקיייייייייייייייייייייית
אל תפסיקי לרשוםםםםםםםםםםםםםםםםם
מור'צי 😊
יאא איזה יפפפפהה
אהבנוו בטח שאהבנוווו
אל תפסיקי לכתוב לעולםםםםםםם
את עושה את זה מושלםם!!!
ממממוווווואאהההה
-דניאלו'ש-
ווואוווו איזה יאאפהה..
אין לי מיליםם.. :]
בננווותתתתתת
יפות שליליליליל
תודה חמודותת
שמחה שאהבתןןןן
רותמי =]
ואוווווווווו אהבתי..
מוכשרת ברמות=]
^
תודה מאמי..
שמחה שאהבת..