אני כל כך בודדה
ועם זאת, עצובה ופגועה
מנסה להבין מדוע?
בגללך ליבי כה פגוע..
לעולם לא אצליח להבין אותך
אולי טעיתי כשהתאהבתי בך..
יודעת שהסיפור שלנו כבר עבר
אבל גם יודעת, שלא הכל נגמר
זוכרת ת'ימים שהייתי באה אליך
היית מנשק אותי ומרים אותי עליך
היינו נסחפים עם התשוקה
שאני דימיתי אותה לאהבה
היית אומר לי שאני אהובתך
שאני היחידה, האוויר לנשימתך
לא מבינה למה שיקרת
ועם "חברה טובה" בי בגדת
אמרת לה שאותה אתה אוהב
ושניכם ביחד תקעתם לי סכין בלב
אני בוכה כל הזמן וחושבת עליך
לא מתארת את חיי בלעדיך
אתה לא מבין ולעולם לא תבין כמה גדול הוא כאבי
אני מיום ליום שוקעת אך אתה אפילו לא מרגיש בחסרוני
ליבי מדמם ושתיקתי זועקת
בלילות רק בוכה ובמיטה מתהפכת
אתה יודע שאני לא יכולה בלעדיך
אז למה שיקרת והצמדת אותי אליך
הרגת אותי וניפצת את אשלייתי היחידה
ב א ש מ ת ך לעולם לא אאמין יותר באהבה
ואולי מהמשבר הזה יקח לי הרבה זמן לעלות
אך דבר אחד בטוח, אני לעולם יותר לא אפול!
-דניאלו'ש-
וואי איזה שיר מרגששששש
את כותבת פשוט מ ו ש ל ם :] תמישיכי לכתוב חיים שליי:]]]
פרפקטטטטטטטטט:]]]
קראתי אותו איזה 3 פעמיםם , הוא מדהיםםםם
מואאאאאאה
QUOTE (קורלוש_14 @ 09/11/2006) וואי איזה שיר מרגששששש
את כותבת פשוט מ ו ש ל ם :] תמישיכי לכתוב חיים שליי:]]]
פרפקטטטטטטטטט:]]]
קראתי אותו איזה 3 פעמיםם , הוא מדהיםםםם
מואאאאאאה
תוודה מאמיי =]]]
מואאאאאה
-דניאלו'ש-
וואייי
זה מדהים מאמייי
כתיבה מהממתתתתתתת
ממ זה עלייךךך בובי?
כנסי אליי לאייסי מאמי
214708921
אוהבתתת המוןןןן
רותמי =]
אמאאא איזה מרגששששששש
ממש אהבתיייי!!!
את רושמתתתת מדהייים
אל תפסיקי לרשוםםם
לפ יוווו
מור'צי 😊
גאאאד איזה כישרון ! אחד השירים היפים על בגידה . .
ומאמי !? כולם עוברים שלב כזה בחיים . . את עוד תתאהבי ויהיו לך מספיק בנים בחיים גם בלי הבוגד הזה . .
הוא בחר לעצמו תחיים האלה .. הוא זה שבסוף יסבול . .
את צכה להראות שהוא על הזין שלך כדי שזה באמת יקרה .
בהצלחה מאמי וחיים רק מחייכים
ואוווווו איזה כישרון
יש פה הכלללל יש לך כישרון מושלם
אהבתי ממש אהבתי!!!
QUOTE (moraless @ 10/11/2006) גאאאד איזה כישרון ! אחד השירים היפים על בגידה . .
ומאמי !? כולם עוברים שלב כזה בחיים . . את עוד תתאהבי ויהיו לך מספיק בנים בחיים גם בלי הבוגד הזה . .
הוא בחר לעצמו תחיים האלה .. הוא זה שבסוף יסבול . .
את צכה להראות שהוא על הזין שלך כדי שזה באמת יקרה .
בהצלחה מאמי וחיים רק מחייכים
....
QUOTE (פיקולו @ 10/11/2006) אמאאא איזה מרגששששששש
ממש אהבתיייי!!!
את רושמתתתת מדהייים
אל תפסיקי לרשוםםם
לפ יוווו
מור'צי 😊
איזה מאמיי =]
תוודהה
-דניאלו'ש-
QUOTE (moraless @ 10/11/2006) גאאאד איזה כישרון ! אחד השירים היפים על בגידה . .
ומאמי !? כולם עוברים שלב כזה בחיים . . את עוד תתאהבי ויהיו לך מספיק בנים בחיים גם בלי הבוגד הזה . .
הוא בחר לעצמו תחיים האלה .. הוא זה שבסוף יסבול . .
את צכה להראות שהוא על הזין שלך כדי שזה באמת יקרה .
בהצלחה מאמי וחיים רק מחייכים
תוודהה נשמההה
הרבה אמרו לי את זה..
כנראה שזה נכוןן =\
מוואאאה
-דניאלו'ש-
QUOTE (dvir12 @ 10/11/2006) ואוווווו איזה כישרון
יש פה הכלללל יש לך כישרון מושלם
אהבתי ממש אהבתי!!!
תוודה מאמי שלליי =]]
-דניאלו'ש-