"רואה אותך שוב מולי
הנשימה נעצרת בולעת מילים
הלב מתרגש, כולו מתרוצץ
אך הכאב ממשיך להתגורר
איך טעיתי, לא האמנתי
ובסוף ככה אותך הפסדתי
רוצה להחזיר את הזמן לאחור
לעשות את הכל מהתחלה ונכון
רוצה לומר כמה שאני מצטערת
על אותם טעויות שעליהם משלמת
הלב רוצה להרגיש אותך ולאהוב
אבל אתה כבר בחרת להמשיך לצעוד
והמבט שלך שוב צובט לי בלב
ביחד עם אותם המילים האחרונות
שכחת אותי והכול כבר נגמר
ואני פה לבד עם הלב שנשבר
כי רק שאבדתי אותך הבנתי הכל
מה שלא חשבתי שבכלל יהיה שווה לזכור
כמה שאתה לי חשוב אתה בכלל לא מתאר
וכל מה שאני רוצה זה רק לך לספר"
מצטערת 😢
ממ לא יודעת איך יצא =/
אבל פשוט דיי פרקתי.....
מדהים!!!!
אני בערך מרגישה כמוך... ותיארת את זה כל כך טוב בכתיבה שלך!
א כותבת מהמם.. ממש התחברתי..
-זוהר-
תודה מאמי שמחה שאהבתתת ...
מדהיםםם מאמייייי
כל כך מבינה אותךך
את פשוט לא מבינההה
שמחה שפרקת את מה שאת מרגישה בוביייי
כתיבה נדירה בוביייי
אוהבת המוןןן
רותמי =]
מדהיייםםם
אבל עצובבב
טוב שפרקת כי אין יותר טוב מזהה
ולשתף אנשים לא לשמור בבטן
הכול יהיה טוב
אני חושבת הכול נעשה לטובה
אז תתני חיוך ושמרי עליו טוב טוב כי מישהו
עוד יכול להתאהב בווו
והכי חשוב!
אל תאבדי את התקווה
אוהבתתתתתתתתתתתתת
ופה בשבילךךךךך
מור'צי 😊
תודה יפות שללי....
פרקתי אבל חבל שזה לא כל כך עזר =/
QUOTE (פיקולו @ 10/11/2006) מדהיייםםם
אבל עצובבב
טוב שפרקת כי אין יותר טוב מזהה
ולשתף אנשים לא לשמור בבטן
הכול יהיה טוב
אני חושבת הכול נעשה לטובה
אז תתני חיוך ושמרי עליו טוב טוב כי מישהו
עוד יכול להתאהב בווו
והכי חשוב!
אל תאבדי את התקווה
אוהבתתתתתתתתתתתתת
ופה בשבילךךךךך
מור'צי 😊
מאמיי..
יהיה טובב...
תמשיכי הלאהה..
אני יודעת שזה קשהה..
אבל ככה זה בחיים
לוב יוווו..
טניה
תודה מאמי
אבל זה לא כל כך קל להמשיך מה לעשות... 😊