" . . רקמתי אהבה מאלפי מבטים
שמעתי את קולך מהדהד למרחקים,
רציתי לרוץ לכיוונך - לתפוס את ידך
להסביר לך כמה אני זקוקה לאהבתך
ואתה עומד שם בשקט, עליי מסתכל
חורט על פניי עם עינייך מבט צולל
והנשימה נעצרת לשנייה וחוזרת בחזרה
ואז אני יודעת נגעת בנשמה,
אוו איך נגעת . .
המתח שנוצר ללא הרף בנו מתעתע
הלב - למגע קסם כל כך מתגעגע,
תמיד חוזרים לאותה נקודת התחלה
אולי מחר השמש תזרח - אחרי שהיום היא שקעה
ואתה עומד שם בשקט, עליי מסתכל
חורט על פניי עם עינייך מבט צולל
והנשימה נעצרת לשנייה וחוזרת בחזרה
ואז אני יודעת נגעת בנשמה,
אוו איך נגעת . . "
לא יודעת מאיפה זה בא לי,
הרגשתי צורך לכתוב !
אוווהבת 3>
😢
איך זה מזכיר לי אותו . .
בטח גם את כתבת את זה עליו :ן
זה ממש מהמם!!!!
יש לך את זה ... תמשיכי לכתוב ! =]
נדייררררר
גאדד איזה כתיבהההה
אמא איך צימרררתתתתת
מלא מלא זמן לא קראתי קטע שלך..
כמעט כמעט שכחתי איזה כישרון יש לך..
אבלללללל נראלך שכישרון כמו שלך אפשר לשכוח???
גאדד את לא מבינה מה עשית לי עם הקטע הזההההההה
צימררתתת ברמותתתתתתתתתת
הוא כל כךךךךךך יפהההההההה
מדהים מאמי שלייייייי
נעלמת לי הא?!
שלחי הודעה מידי פעםם הא?!
אוהבת אותך המוןןןןן
רותמי =]
קטעע מעלףף !!
אהבתיי [[:
ישש לך כתיבה אחת היפותת ! כל קטע יותר יפה מהשניי [[:
תמשיכי לכתובב תמידד .!
אוהבתת המוןןן
ליאני [:
תודה מדהימות שלי !
אוהבת אתככן . .
רותם אני אדבר איתך, מבטיחה שלא נעלמת יותר 😊
ארררווסה שלליי..
אאאוו,אאיך געעת לי בנשממה עם הכישררוןן הזהההההההההההההה!!!
א-ה-ב-ת-י כ"כ!!!
מטווררףף עללייךך יפתתי..
בע"ה,ואאם הששם יררצצה..הכוכל ייססתתדר.. על הצד הטוב ביותר!
אווהב אאותךךךךךךךךך! 3>
ארוס שלי,
תודה נשמה שלי . .
אוהבת אותך כל כך כל כך 33>
QUOTE נדייררררר
גאדד איזה כתיבהההה
אמא איך צימרררתתתתת
מלא מלא זמן לא קראתי קטע שלך..
כמעט כמעט שכחתי איזה כישרון יש לך..
אבלללללל נראלך שכישרון כמו שלך אפשר לשכוח???
גאדד את לא מבינה מה עשית לי עם הקטע הזההההההה
צימררתתת ברמותתתתתתתתתת
הוא כל כךךךךךך יפהההההההה
מדהים מאמי שלייייייי
נעלמת לי הא?!
שלחי הודעה מידי פעםם הא?!
אוהבת אותך המוןןןןן
רותמי =]
הוצאת לי ת'מילים מהפההה
פשוט מקסיםםםםםםםםםםם
אל תפסיקי לכתובבב
לפ יוווו!!
מור'צי 😊
מוורי יפפה שליי תוודהה !
אווהבתת ( :
וואאייי
איזהה יייפפפפההההה
את כותבת ממש יפהה
אהבבתתייי
-דניאלו'ש-
וואי , זה שיר ישן יחסית אבל עכשיו נתקלתי בו
הוא פשווווט מהמם !! (:
QUOTE (oshri_Ok @ 09/11/2006) ארררווסה שלליי..
אאאוו,אאיך געעת לי בנשממה עם הכישררוןן הזהההההההההההההה!!!
א-ה-ב-ת-י כ"כ!!!
מטווררףף עללייךך יפתתי..
בע"ה,ואאם הששם יררצצה..הכוכל ייססתתדר.. על הצד הטוב ביותר!
אווהב אאותךךךךךךךךך! 3>
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מהמם..מדהים.
איזה כישרון יש לךךךך...
אמל'ה...זה מדהים